نسخه چاپی

«علی ضیا» : من دشمن زیادی دارم

نشست خبری علی ضیاء درباره فصل جدید برنامه «فرمول یك» در حالی برگزار شد كه این مجری تلویزیون به برخی حواشی و انتقادات به این برنامه پاسخ گفت.



به گزارش نما، نشست خبری علی ضیاء مجری برنامه «فرمول یک» امروز یکشنبه ششم مردادماه با حضور اهالی رسانه در سازمان صداوسیما برگزار شد.

اخبار چهره ها _ ضیا در این نشست درباره رویکرد برنامه در فصل جدید سخن گفت و بیان کرد: ما در فصل جدید قصد داریم یک برنامه کاملا اجتماعی باشیم بنابراین یک اسیب اجتماعی را مطرح می‌کنیم و کسی را که یک قدم برای رفع شدن این آسیب بردارد به برنامه دعوت می‌کنیم.

«روبیکیو» بخت‌آزمایی نیست

وی درباره شروع مسابقه «روبیکیو» در برنامه فرمول یک هم توضیح داد: مسابقه به معنای بخت‌آزمایی تعریفی دارد به طور مثال در شرایطی با یک تلفن یک باره ۲۰ میلیون یا ۱۰۰ میلیون برنده می‌شوند اما در برنامه ما هزار نفر برنده می‌شوند و به هریک حدود پنج هزار تومان می‌رسد!

این مجری تلویزیون با اشاره به پیشینه بخش مسابقه در برنامه هم گفت: ما مسابقه فرمول یک را داشتیم که اوایل، فرم متفاوتی داشت و از مسابقه هفته منوچهر نوذری کمک گرفته بودیم سوالاتی در آن مطرح می شد مردم هم خیلی دوست داشتند.


علی ضیا افزود: اکنون در این مسابقه که برگزار می‌شود یکی از شرکت‌ها پول تولید برنامه را می‌دهد شرکتی دیگر هم اسپانسر جوایز است و اسپانسر دیگری هم مسابقه را برگزار می‌کند. درضمن مگر ما «جون» می‌فروشیم که این مسابقه بخت‌آزمایی باشد؟ من دشمن زیاد دارم که این مساله را مطرح کردند اما با یک پاسخ‌گویی کوتاه هم حل شد.

۱۳۹۸/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...