نسخه چاپی

جذب مهاجم خارجی در دستور كار مدیران باشگاه تراكتور

باشگاه تراكتور در فصل نقل و انتقالات قصد دارد مهاجم خارجی به خدمت بگیرد تا نقاط ضعف خود را در خط حمله پوشش بدهد.

به گزارش نما، باشگاه تراکتور در همان ابتدای نقل و انتقالات تابستانی شروع طوفانی داشت و چند بازیکن شاخص در پست‌های مورد نیاز خود جذب کرد. مصطفی دنیزلیسرمربی تراکتور از همان ابتدای حضورش در این تیم تبریزی بر حفظ بازیکنان ملی پوش از جمله احسان حاج صفی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه تاکید ویژه‌ای داشت و در نهایت سرخپوشان تبریزی توانستند رضایت این ۳ ملی پوش برای ماندن در تبریز را جلب کنند.

اخبار ورزشی- اشکان دژاگه در ابتدا زمان‌های مختلفی را برای بازگشتش اعلام شد و حتی این بازیکن اردوی پیش فصل تراکتور در ترکیه را از دست داد، اما در نهایت بعد از کش و قوس‌های فراوان او روز چهارشنبه هفته پیش در تبریز حضور یافت و تمرینات اختصاصی خود را برگزار کرد.

در حالی که فقط یک امضا مانده بود تا رضا شکاری با تیم پرسپولیس قرارداد ببندد، اما به یک باره این بازیکن تغییر مسیر داد و به تراکتور پیوست. البته باشگاه ذوب آهن مدعی است که این بازیکن برای تراکتوری‌ها دردسرساز می‌شود، اما سرخپوشان تبریزی این موضوع را رد و بیان کردند به علت روابط خواهر خواندگی با باشگاه روبین کازان مشکلی برایشان به وجود نمی‌آید.

در حالی که گفته می‌شد روزبه چشمی و سعید عزت اللهی در لیست خرید دنیزلی هستند، اما باشگاه تراکتور این موضوع را تکذیب و بیان کرد که در پست‌های چشمی و عزت اللهی بازیکنان خوبی دارد و جذب مهاجم خارجی اولویت اصلی شان در نقل و انتقالات است.

تراکتوری‌ها بعد از جدایی استوکس و اروین نیاز به مهاجم گلزن دارند تا خط حمله خود را تقویت کنند به همین علت قصد جذب مهاجم خارجی دارند.


لیست ورودی تراکتور:

مازولا، رضا شکاری، سعید مهری، محمدرشید مظاهری، محمد مسلمی پور، محمدرضا خانزاده، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری و میثم تیموری

لیست خروجی تراکتور:

علی عبداله زاده، علیرضا نقی زاده، محمد طیبی، آنتونی استوکس و دوسانتوس

۱۳۹۸/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...