نسخه چاپی

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش سه گانه برگزار شد

مجمع عمومی سال ۹۷ فدراسیون به ریاست محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اسبقیان مدیركل امور مشترك فدراسیون‌ها، كیكاووس سعیدی سرپرست دبیركلی كمیته ملی المپیك، گودرزی رئیس فدراسیون، مجیدرضاخانی دبیر و روسای هیئت های استانی و نمایندگان ورزشكاران، مربیان، داوران، نهادها و سازمان ها در محل آكادمی ملی المپیك برگزار شد.



به گزارش نما، مجمع عمومی سال ۹۷ فدراسیون به ریاست محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، گودرزی رئیس فدراسیون، مجیدرضاخانی دبیر و روسای هیئت های استانی و نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، نهادها و سازمان ها در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

اخبار ورزشی_ در ابتدای مجمع مطابق روال معمول برگزاری مجامع، گودرزی خلاصه ای از عملکرد فدراسیون در سال ۹۷ را در بخش های مختلف ارائه نمود. وی در ادامه بر لزوم جهش و ایجاد تحول اساسی در این رشته با استفاده از ظرفیت هیئت های استانی به خصوص در بعد همگانی تاکید و عنوان نمود که عقد تفاهم نامه با فدراسیون ورزش کارگری و فدراسیون ورزش روستایی از جمله اقداماتی است که فدراسیون در چند ماه گذشته برای نیل به این هدف انجام داده است.

در ادامه مجمع گزارش حسابرسی از وضعیت مالی فدراسیون در سال گذشته، گزارش خزانه دار و بازرس فدراسیون به سمع و نظر اعضای مجمع رسید و با پرسش چند تن از اعضا و توضیحات ارائه شده به تایید اکثریت اعضای مجمع رسید.

برنامه راهبردی پنج ساله و آیین نامه آموزشی فدراسیون، طرح پرداخت پاداش به قهرمانان رده های مختلف سنی کشور و تغییر نام و لوگوی فدراسیون ورزش سه گانه از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که با رای اکثریت اعضای مجمع کلیات آن ها مورد تایید و تصویب قرار گرفت و مقرر شد جزییات این طرح ها با استفاده از نظرات و پیشنهادات هیئت ها در جلسات هیئت رئیسه فدراسیون تعیین گردد.

۱۳۹۸/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...