نسخه چاپی

نوروزی: مصدوم بودم و یك نفر هم از فدراسیون تنیس روی میز حالم را نپرسید

در مورد وضعیتش اظهار داشت: سال گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی بود كه به دلیل آسیب‌دیدگی انصراف دادم و تا چند روز پیش هم كارهای درمانی و فیزیوتراپی را انجام می‌دادم.

به گزارش نما، در مورد وضعیتش اظهار داشت: سال گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی بود که به دلیل آسیب‌دیدگی انصراف دادم و تا چند روز پیش هم کارهای درمانی و فیزیوتراپی را انجام می‌دادم.

اخبار ورزشی_ می‌خواستم در مسابقات شرکت کنم، اما دیدم دستم این اجازه را نمی‌دهد. در حال حاضر تمریناتم را آغاز کردم اما فعلا نه مسابقه داخلی داریم و نه خارجی.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی که اسفندماه سال گذشته برگزار شد، نوشاد و نیما به همراه میعاد لطفی انتخاب شدند و باید در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کنند و عملا تا اسفند مسابقه انتخابی دیگری وجود ندارد.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران عنوان کرد: برای مسابقات انتخابی تیمی المپیک هم شانسی برای حضور ندارم زیرا نفرات از قبل انتخاب شدند و باید دید کنفدراسیون آسیا چه زمانی مسابقات انتخابی انفرادی المپیک را اعلام می‌کند، هنوز چیزی مشخص نیست.

نوروزی در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است یکبار دیگر به المپیک برسد، گفت: همیشه امید داشتم، اما باید دید روند چگونه طی خواهد شد. فدراسیون که در این مدت خیلی برایش وضعیت من مهم نبوده، چون در این مدت که مصدوم بودم یک نفر هم سراغم را نگرفت و تمام هزینه‌های درمان را شخصی پرداخت کردم.

مطلب پیشنهادی
سفر از تو، جاباما! اجاره ویلا و اقامتگاه با پشتیبانی 24 ساعته

سفر از تو، جاباما! اجاره ویلا و اقامتگاه با پشتیبانی 24 ساعته

وی ادامه داد: در حال حاضر جزو چهار نفر اول رنکینگ ایران هستم، اما برای اردوی آخر هم دعوتم نکردند، حداقل این بود که دعوت می‌کردند و فقط تمرین می‌ کردم. احترام گذاشتن به بازیکنان یعنی این همین چیزها. حتی به خودشان این زحمت را ندادند که حالی از ما بپرسند.

نوروزی با اشاره به اینکه سابقه زیادی در تنیس روی میز دارم و المپیک، جهانی و بازی های آسیایی رفته‌ام، گفت: وقتی می‌گویم تیم ملی به دسته یک جهان صعود کرده و حالا نیاز است که در کنار جمیل لطف الله نسبی، کادرفنی تقویت شود، ظاهرا به مسئولان فدراسیون بر می‌خورد.

وی در مورد اینکه پیشنهادی برای حضور در لیگ دارد یا خیر، گفت: فعلا که از لیگ هیچ خبری نیست و ما هم تمرینات انفرادی خودمان و ریکاوری را انجام می‌دهیم.
هم رسانی این مطلب را به دوستان خود برسانید.

۱۳۹۸/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...