نسخه چاپی

دفاع بارسا یك باشگاه دیگر را هم خرید

به سان بسیاری از فوتبالیست های مشهور و ثروتمند، جرارد پیكه نیز علاقه زیادی به سرمایه گذاری دارد و وی كه چند ماه قبل باشگاه آندورا را خریداری كرده بود، حالا مالك بخش عمده سهام باشگاه خیمناستیك مانرسا نیز شده است.

به گزارش نما، به سان بسیاری از فوتبالیست های مشهور و ثروتمند، جرارد پیکه نیز علاقه زیادی به سرمایه گذاری دارد و وی که چند ماه قبل باشگاه آندورا را خریداری کرده بود، حالا مالک بخش عمده سهام باشگاه خیمناستیک مانرسا نیز شده است.

اخبار ورزشی_ در واقع شرکت کاسموس که متعلق به مدافع باتجربه و اسپانیایی بارسلوناست این باشگاه را خریداری کرده و خیمناستیک مانرسا متعاقبا تبدیل به یک وابسته به باشگاه آندورا خواهد شد، باشگاهی که پیکه رسما در ژانویه آن را خریداری کرده بود. 80 درصد از سهامداران باشگاه خیمناستیک مانرسا با انتقال سهام به جرارد پیکه موافقات کرده اند و بدین ترتیب سرمایه گذاری مدافع مشهور اسپانیایی در عرصه فوتبال افزایش خواهد یافت.

اندورا در حال حاضر در دسته پنجم فوتبال اسپانیا رقابت می کند اما در گذشته و در بین سال های 1980 تا 1998 در دسته سوم نیز حضور داشت و در سال 1991 به یک چهارم نهایی کوپا دل ری نیز راه یافت.

اما سرمایه گذاری های جرارد پیکه تنها مختص به فوتبال نیست و شرکت این بازیکن در زمینه های تنیس، بازی های ویدئویی، عینک های آفتابی، و تولید نوشابه و همبرگر نیز فعالیت و سرمایه گذاری می کند.

۱۳۹۸/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...