نسخه چاپی

دو خون به خاطر یك سوء ظن

پرونده مرد جوانی كه به‌خاطر سوء ظن به دوستش او را به قتل رسانده و خودش نیز خودكشی كرده بود با درخواست خانواده مقتول مبنی بر دریافت دیه وارد مرحله تازه‌ای از رسیدگی شد.

به گزارش نما، مأموران پلیس در محدوده تهرانسر از خودکشی مردی ناشناس با خبر شدند و خود را به محل حادثه رساندند. وقتی در پای ساختمانی چند طبقه با جنازه این مرد روبه‌رو شدند برای بررسی بیشتر ماجرا از پله‌ها بالا رفتند وبا ورود به آپارتمانی که مرد جوان از پنجره آنجا خود را پایین انداخته بود ناگهان با جسد مرد دیگری روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

اخبار اجتماعی- مأموران در بازرسی جیب‌های لباس مرد جوان که خودکشی کرده بود دست نوشته‌ای یافتند که در آن نامه نوشته بود به روابط پنهانی دوستش با همسر خود مشکوک شده و تصمیم به قتل وی گرفته است.در ادامه تحقیقات روشن شد که ناصر به‌خاطر شرایط نا بسامان اقتصادی مجبور شده همراه همسرش به خانه دوستش برود و مدتی را درخانه او زندگی کند اما کم کم به روابط دوستش با همسر خود ظنین شده و ابتدا صاحبخانه را با چاقو کشته وسپس خودش را از پنجره به پایین انداخته است.

با گذشت دو سال از این ماجرا دیروز خانواده مقتول ضمن مراجعه به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران که به ریاست قاضی قربانزاده تشکیل جلسه داده بود خواستار دریافت دیه مقتول از طریق صندوق بیت المال شدند و قضات پس از شنیدن اظهارات اولیای دم به شور پرداختند.

۱۳۹۸/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...