نسخه چاپی

كاپیتان های پرسپولیس مشخص شدند

زمان برگزاری رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ایران مشخص نشده، اما پرسپولیس كه قهرمان لیگ ایران است، تلاش می‌كند تا با هدایت گابریل كالدرون به قهرمانی برسد و برای چهارمین بار در صدر فوتبال ایران قرار بگیرد.


به گزارش نما، زمان برگزاری رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ایران مشخص نشده، اما پرسپولیس که قهرمان لیگ ایران است، تلاش می‌کند تا با هدایت گابریل کالدرون به قهرمانی برسد و برای چهارمین بار در صدر فوتبال ایران قرار بگیرد.

اخبار ورزشی- کاپیتان نخست پرسپولیسی ها، سید جلال حسینی است. او که در چند سال گذشته عملکرد خوبی در جمع سرخپوشان داشت، هم امسال کاپیتان نخست محسوب می‌شود، اما با توجه به حضور شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان، گفته می‌شود او روی نیمکت قرار می‌گیرد و زوج شجاع و کنعانی، مدنظر کالدرون است.

در فوتبال درون تیمی که سرمربی پرسپولیس در تمرینات انجام می‌دهد و بازیکنان اصلی و ذخیره را به ۲ گروه تقسیم می‌کند، سید جلال در بین ذخیره‌ها حضور دارد و شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان، زوج خط دفاعی تیم اصلی کالدرون را تشکیل می‌دهند.

کاپیتان دوم سرخپوشان، حسین ماهینی است. فوتبالیست بوشهری که به دلیل پارگی رباط صلیبی، بازی‌های حساس لیگ قهرمانان آسیا و لیگ هجدهم را از دست داده بود، در دیدار با پارس جنوبی جم به مستطیل سبز بازگشت و حالا رقابت سختی با مهدی شیری برای حضور در پست دفاع راست دارد.

ماهینی سابقه بازی در تیم‌های ملوان، ذوب آهن و ... دارد و پس از حسینی، کاپیتان دوم قرمز‌ها است.

کاپیتان سوم و چهارم پرسپولیس هم به ترتیب امید عالیشاه و احمد نوراللهی هستند. ۲ بازیکنی که شایعه جدایی شان از پرسپولیس به گوش می‌رسید، اما تصمیم گرفتند تا در جمع شاگردان کالدرون بمانند. عالیشاه مازندرانی در دیدار با سایپا و نیروی زمینی هم نقش کاپیتان را به خوبی بازی کرد و پس از آن هم احمد نوراللهی دیگر بازیکنی است که می‌تواند بازوبند را از آن خود کرد.

البته به جز این بازیکنان، علیپور هم در برخی مواقع بازوبند را به بازو می‌بندد و با توجه به مصدومیت و نیمکت نشینی‌های احتمالی سید جلال و ماهینی، بازوبند بین عالیشاه و دیگران دست به دست خواهد شد.

۱۳۹۸/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...