نسخه چاپی

قیم نهایی مهاجم جدید پرسپولیسی ها مشخص شد

پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا یك مهاجم خارجی جذب و او را جایگزین ماریو بودیمیر و مهدی شریفی كنند كه در این باره مذاكرات به مراحل نهایی رسیده و قرار است مادیبو مایگا تا روز‌های آینده به تهران بیاید و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشكی، قرارداد خود را قطعی كند.

به گزارش نما، پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا یک مهاجم خارجی جذب و او را جایگزین ماریو بودیمیر و مهدی شریفی کنند که در این باره مذاکرات به مراحل نهایی رسیده و قرار است مادیبو مایگا تا روز‌های آینده به تهران بیاید و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، قرارداد خود را قطعی کند.

اخبار ورزشی- البته پیش از این، سرخپوشان با هاسکیچ، دی سانتو و دیگر مهاجمان اروپایی و آمریکای جنوبی مذاکراتی داشتند، اما حضور آن‌ها در جمع سرخپوشان بنا به دلایلی منتفی شد و قرار است کاپیتان سابق تیم ملی مالی تا فردا به تهران بیاید و قرارداد خود را امضا کند.

البته اگر به هر دلیلی مایگا به پرسپولیس نپیوست، اندرسون لوپز برزیلی، مهاجم دوم مدنظر کالدرون است که تا فردا و نهایت پنج شنبه همه چیز مشخص خواهد شد.

مایگا ۳۱ ساله سابقه بازی در تیم‌های انگلیسی، عربستانی، اماراتی، تایلندی و ... دارد و ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت حدود یک میلیون یورو اعلام شده، اما پرسپولیسی‌ها درصدد هستند با او ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار به توافق برسند.

این بازیکن یک متر و ۸۵ سانتی متر قد دارد و بیشترین گل‌های دوران بازیگری خود را در تیمی به نام سوشو در فرانسه به ثمر رسانده و نکته مهم این است که او پس از جدایی از بوریرام تایلند، در حال حاضر بدون تیم است.

۱۳۹۸/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...