نسخه چاپی

حبيبي:

جبهه متحد اصولگرایان بر اساس نظرسنجی‌ها جلوتر از دیگران است

دبیركل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینكه جبهه متحد اصولگرایان بر اساس نظرسنجی‌های انتخاباتی جلوتر از دیگران است، اظهار كرد: انتخابات مجلس نهم پیچیده‌تر از مجلس هشتم است و تلقی ما از انتخابات باید موضوعی قیامتی باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنبی حبیبی در اجلاس سراسری دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حفظ کیان جبهه متحد اصولگرایان که جامعتین در آن حضور دارند، مساله بسیار مهمی است و هر خسارتی که به این جبهه وارد شود خلاف اصولگرایی است.
وی افزود: حزب موتلفه اسلامی با ظرفیت کامل در خدمت جبهه متحد اصولگرایان است و ما حفظ آبروی جامعتین را مصلحتی بالاتر از مصلحت حزب موتلفه اسلامی می‌دانیم. تصمیمات جبهه متحد اصولگرایان در مورد نامزدها فصل‌الخطاب است.

حبیبی با اشاره به اینکه در حال حاضر در نظرسنجی‌ها، جبهه متحد اصولگرایان جلوتر از دیگران قرار دارد، تاکید کرد: هنوز راه برای پیوستن جبهه پایداری به مجموعه جبهه متحد اصولگرایان باز است. وظیفه شرعی ما این است که در خدمت جبهه متحد اصولگرایی و جامعتین باشیم و اگر در مجموعه انقلاب، پیشوایی روحانیت را فراموش کنیم آثار انحرافی بزرگی خواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه تمام سعی خود را برای جبهه متحد اصولگرایی انجام می‌دهیم، اظهارداشت: ما بر اساس تکلیف شرعی خود در خدمت جامعتین و جبهه متحد اصولگرایان هستیم و همواره وظیفه داریم پای پرچم روحانیت بایستیم.

۱۳۹۰/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...