نسخه چاپی

شرور سابقه دار این بار با شكایت مادر و پدر به دام افتاد

ساعت ۱۹ روز گذشته طی تماس فردی با سامانه ۱۱۰ پلیسی مشخص شد پسری جوان برای پدر و مادر خودش چاقو كشی كرده است.

به گزارش نما، سرهنگ پرویز حسینی فر در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۱۹ روز گذشته طی تماس فردی با سامانه ۱۱۰ پلیسی مشخص شد پسری جوان برای پدر و مادر خودش چاقو کشی کرده است.

اخبار اجتماعی- وی ادامه داد: ماموران سریعا به محل اعزام شدند که مشخص شد فرد چاقوکش پسری ۳۳ ساله و دارای سوابق متعدد از جمله درگیری، چاقو کشی، توهین، فحاشی و تمرد نسبت به دستور ماموران انتظامی است که به واسطه همین جرائم حدود یک سال و نیم نیز تحمل حبس کرده است.

وی افزود: این فرد سه ماه بعد از آزادی از زندان این بار در خانه پدر و مادرش، برای آن‌ها چاقو کشی کرده بود که ماموران با توجه به حساسیت موضوع سریعا با راهنمایی پدر متهم وارد خانه شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم این بار با ماموران نیز درگیر شد و ماموران با متوسل شدن به دفاع شخصی سعی کردند او را کنترل کنند، اما متهم مصر به کار‌های خشن خود بود و با یک کاتر تیزبر و چاقوی کمری اقدام به حمله به پلیس کرد.

سرهنگ حسینی فر ادامه داد: ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک یک تیر هوایی کردند که این فرد بی توجه به شلیک، اشیا تیز و برنده و لیوان به سوی ماموران پرتاب کرد و این بار یک تیر به ساق پای فرد شرور شلیک شد که بعد از اصابت تیر به پای متهم، این فرد توسط عوامل کلانتری دستگیر شد.

بنابر اظهارات مادر متهم، این فرد دارای شرارت‌های زیادی بوده است و دائم برای مادر و پدرش آزار و اذیت ایجاد می‌کرده است که این اواخر حتی چندین بار برای آن‌ها چاقو کشی کرده بود؛ بنابراین گزارش پدر و مادر این فرد از او شاکی هستند و جراحت پای متهم نیز توسط ماموران اورژانس در محل مداوا شد و با انتقال این فرد اقدامات درمانی بر او ادامه دارد تا بعد از انجام مداوا، اقدامات تکمیلی پرونده در دستور کار قرار بگیرد.


۱۳۹۸/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...