نسخه چاپی

واعظی:‌ ترامپ هم در مذاكره و هم تحریم ایران شكست خورده است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ترامپ هم در مذاكره و هم تحریم ایران شكست خورده است.

به گزارش نما، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت دولت، درباره نامه ظریف به رهبری و پاسخ تفقد آمیز رهبری به او و همچنین ادامه فشارها علیه دولت، گفت: اول باید از این فرصت استفاده کنم و یک بار دیگر از طرف دولت و آقای رئیس جمهور از مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی کنیم که نسبت به خادمین خودشان در دولت، خادمین مردم در دولت عنایت دارند.

اخبار سیاسی- وی افزود: در بی مهری که به آقای ظریف و بعضی از اعضای دیگر دولت شده بود، آقای ظریف ابتکار عمل نشان دادند و این موضوع را منعکس کردند که با محبت مقام معظم رهبری مواجه شدند.

واعظی ادامه داد: ما نگاه مقام معظم رهبری را به دولت و اعضای آن می دانستیم، اما این پاسخ بیشتر باید برای آن کسانی باشد که به ادعای اینکه ولایت مدار هستند کار هایی می‌کنند که خلاف نظر مقام معظم رهبری است.

مسئول دفتر رئیس جمهور درباره توئیت روز گذشته ترامپ، گفت: در حال حاضر ترامپ هم در تلاش هایی که برای مذاکره انجام داده و در روش ها و تحریم‌هایی که علیه ما اعمال کرد، شکست خورده است.

وی افزود: قرار ترامپ در صحبت هایی که با روسای کشورهای اروپایی داشتند این بود که اروپا دو ماه با آنها همکاری کند، تا آنها به هدفشان برسد اما اکنون یک سال شده است.

۱۳۹۸/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...