نسخه چاپی

عالم اهل‌سنت: آل‌سعود به‌دنبال فحشا هستند

ماموستا هاشم آبادی با اشاره به اینكه حتی كفار هم به آل‌سعود اعتماد نمی‌كنند، خاطرنشان ساخت: كسانی كه به هر حال بخواهند به اسلام ضربه وارد كنند، خداوند تبارك و تعالی رسوایشان می‌كند؛ لذا این‌ها حتی در چشم غیرمسلمانان رسوا هستند.

به گزارش نما، حجم اباحه‌گرایی که رژیم سعودی تحت هدایت و مدیریت شخص « محمد بن سلمان » به بهانه اصلاحات فرهنگی در عربستان به نمایش گذاشته، با موج انتقادات از جانب علمای اهل سنت همراه شده است.

اخبار بین الملل- این اصلاحات کذایی به افتتاح دیسکو و برگزاری کنسرت‌های مبتذل با خوانندگی رقاصه‌های امریکایی رسیده و معلوم نیست تا کجا ادامه خواهد یافت.

ماموستا « محمدصالح هاشم آبادی » امام جمعه اهل‌سنت شهرستان نقده، طی مصاحبه‌ای در این رابطه اظهار داشت: مسلما همه ما و علی الخصوص مسلمانان اهل سنت می‌دانند که حکام عربستان سعودی هیچ ارتباط و علاقه‌ای به دین ندارند و تمام تلاششان این است که نظر غربی‌ها علی‌الخصوص آمریکا و اسرائیل را جلب کنند.

وی افزود: آن‌ها به‌خاطر شعار و عنوان "خادم الحرمین" که بر خودشان گذاشته‌اند، اندکی محدودیت برای خودشان ایجاد کردند و حالا می‌خواهند از این محدودیت بیرون بروند. برایشان قابل تحمل نیست چون عقیده‌ای به مسائلی مانند دین و حجاب ندارند و بالعکس خیلی به مسائل غیردینی علاقمندند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: مردم می‌دانند که آن‌ها در کشورهای خارجی به تفریح و فحشا می‌پردازند و تا کنون به‌خاطر دیانتی که خصوصا در مکه و مدینه وجود دارد و همه مسلمانان به آنجا رجوع می‌کنند، مجبور شده‌اند کمی محدودیت را تحمل کنند.

ماموستا هاشم آبادی با اشاره به اینکه حتی کفار هم به آل سعود اعتماد نمی‌کنند، خاطرنشان ساخت: کسانی که به هر حال بخواهند به اسلام ضربه وارد کنند، خداوند تبارک و تعالی رسوایشان می‌کند؛ لذا این‌ها حتی در چشم غیرمسلمانان رسوا هستند و دیگر نمی‌توانند نظر آنان را هم جلب کنند. همان‌طور که می‌بینیم در سیاست خارجی‌شان نیز همواره شکست می‌خورند.

امام جمعه اهل سنت نقده راجع به افتتاح دیسکو با حضور ولیعهد عربستان در جده، آن‌هم در آستانه مراسم معنوی حج، تصریح کرد: همان‌طور که عرض کردم، عنوان "خادم الحرمین" صرفا شعار است و همه مسلمانان می‌دانند که این‌ها علاقه‌ای به مقدسات اسلام نداشته و از هیچ کاری هم ابا ندارند؛ دیسکوی جده نیز یکی از همین موارد است.

۱۳۹۸/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...