نسخه چاپی

نشست مشترك شورای شهر با شهرداری و پلیس راهور

محمدعلی كرونی از نشست مشترك شورای شهر با شهرداری و پلیس راهور برای بررسی ابعاد طرح ترافیك جدید خبر داد.

به گزارش نما، محمدعلی کرونی دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به انتقادات وارده به طرح ترافیک جدید، گفت: شاید اکنون بحث درآمدی در خصوص اجرای طرح مذکور مطرح شده، اما هدف اولیه این موضوع در حوزه کاهش آلودگی هوا بوده است.

اخبار اجتماعی-وی با بیان اینکه اکنون برای اظهارنظر در خصوص کم و کاست‌های طرح ترافیک جدید زود است، افزود: ما منتظر هستیم این طرح تا اواخر مهرماه که معیار‌های سنجش آن مشخص می‌شود اجرایی شود تا پس از آن در نشستی مشترک با شهرداری و پلیس راهور به بررسی جزییات آن بپردازیم.

کرونی با اشاره به اظهارات پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص افزایش تردد در محدوده طرح ترافیک ، تصریح کرد: این موضوع با توجه به اینکه هنوز مدارس آغاز به کار نکرده و تردد‌ها بیشتر نشده جای نگرانی دارد.
این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بررسی ابعاد این طرح مورد بررسی واقع خواهد شد، گفت: به طور حتم اگر نسبت به ایرادات این طرح واقف شویم نسبت به اصلاح آن ورود خواهیم داشت.

کرونی با تاکید بر اینکه برخی پارامتر‌های موجود در طرح مذکور به افزایش تردد در محدوده طرح ترافیک منجر می‌شود، افزود: اینکه گفته می‌شود هر خودرو می‌تواند ۲۰ روز در هر فصل در محدوده تردد داشته باشد خود باعث می‌شود افراد با خرید خودروی دیگر نیز اقدام به تردد کنند.

وی با بیان اینکه آماده نبودن زیرساخت‌ها در محدوده طرح ترافیک از دیگر ایرادات وارده به طرح مذکور است، تصریح کرد: قدیمی بودن دوربین‌ها در این محدوده باعث شده بیش از ۳۰ الی ۴۰ درصد خطا در خوانش پلاک‌ها رخ دهد.
این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هنوز خروجی‌های محدوده زوج و فرد سابق به صورت کامل مجهز به دوربین نشده است، گفت: این موارد و دغدغه‌هایی از این دست بار‌ها به مسئولان تذکر داده شده، اما چون هنوز اطلاعات کافی در باره این طرح با مستندات لازم در دسترس نیست نمی‌توان اظهارنظر قطعی در خصوص آن داشت.

۱۳۹۸/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...