نسخه چاپی

بیانیه اعتراضی فراكسیون اصولگرایان

عضو هیئت رئیسه فراكسیون اصولگرایان گفت: شورای مركزی فراكسیون امروز صبح طی جلسه‌ای موضوع نحوه اداره مجلس و همچنین نحوه اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور را مورد بررسی قرار داد و مقرر شد تا بیانیه‌ای در همین راستا صادر و در جلسه امروز مجلس منتشر شود.

به گزارش نما، حسین‌علی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه امروز صبح شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در جلسه امروز خود موضوع نحوه اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور را مورد بررسی قرار داد و مقرر شد تا بیانیه‌ای در راستای اعتراض به نحوه اعلام وصول این طرح و اداره جلسه مجلس در روز یکشنبه از سوی فراکسیون صادر و در جلسه امروز مجلس منتشر شود.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز موضوع شکایت نمایندگان از هیئت رئیسه مجلس به خاطر نحوه اداره جلسه روز یکشنبه و همچنین نحوه اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور به کمیسیون اصل نود مطرح شد و این شکوائیه به امضای 19 نفر از نمایندگان رسید.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: در این شکوائیه موضوع عدم رعایت آیین‌نامه داخلی مجلس در اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور مطرح شده به گونه‌ای که هیئت رئیسه مجلس در ظاهر بی‌طرف اما در واقع جانب‌دارانه عمل کرده است. همچنین از سوی دیگر هیئت رئیسه با عجله طرح مذکور را اعلام وصول کرد و این اعلام وصول در حالی بود که امضاهای آن به طور دقیق شمارش نشده بود و روز گذشته هیئت رئیسه جلسه‌ای را در این باره برگزار کرد.

وی افزود: همچنین موضوع انصراف 5 نفر از امضاء‌کنندگان طرح از امضای طرح و عدم حذف نام آنها از لیست امضاء‌کنندگان این طرح از دیگر موضوعات مطرح شده در شکایت تعدادی از نمایندگان از هیئت رئیسه مجلس است که اسامی این 5 نفر عبارتست از: محبی، عزیزی، فتاحی، گروسی و چهاردولی.

۱۳۹۱/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...