نسخه چاپی

وضعیت غایبان ذوب آهن مقابل نماینده عربستان

تیم فوتبال ذوب آهن برای دیدار با الاتحاد عربستان ۳ بازیكن مصدوم و محروم دارد.

به گزارش نما، ​تیم فوتبال ذوب آهن ایران درحالی با هدایت علیرضا منصوریان آماده شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران می‌شود که در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید با الاتحاد عربستان دیدار کند.

اخبار ورزشی- این دیدار ۱۴ مرداد در دوبی برگزار خواهد شد و به همین دلیل اعضای تیم تا ساعتی دیگر از اصفهان راهی این شهر خواهند شد تا آماده بازی شوند.

علیرضا منصوریان برای این دیدار ۳ غایب دارد. محمد رضا خلعتبری و نیما طاهری به دلیل مصدومیت به الاتحاد عربستان نمی‌رسند و همچنین میلاد فخرالدینی محروم است. ذوبی‌ها تلاش می‌کنند تا در این مسابقه به برتری برسند و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان راه پیدا کنند.

خبر دیگر اینکه مجوز ۲ بازیکن خارجی سبزپوشان به نام‌های ابیا بووی باکر و ماکالی کریسانتوس صادر شد و آن‌ها مشکلی برای بازی با الاتحاد ندارند و با صلاحدید کادرفنی بازی خواهند کرد.

۳ بازیکن سرباز این تیم (مهدی پور، اسماعیلی فر و پهلوان) همراه با ذوبی‌ها به اصفهان می‌روند تا رو در روی نماینده عربستان بازی کنند. در تمریناتی که سبزپوشان انجام دادند، دانیال اسماعیلی فر در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.

۱۳۹۸/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...