نسخه چاپی

پشت پردۀ انتقال آندره‌آ استراماچونی به استقلال

افشاگری‌هایی كه علی خطیر علیه برخی جریانات كه خود پیش‌تر عضوی از آن در باشگاه استقلال بود، حسابی برای آبی‌ها جنجال‌ساز شده است.


به گزارش نما، همگان به صورت واحد بر این باورند که روند رو به ناکامی وینفرید شفر با استقلال و عدم توانمندی در کنترل اوضاع باشگاه و البته فعالیت او در دستچینی بازیکنان و ظاهر شدن در قامت یک ایجنت، دلایلی بوده است که آبی‌های تهران در انتهای فصل او را برکنار کرده‌اند و به سراغ مربی دیگری رفته‌اند، اما اگر سندیت این فعل و انفعالات را، گفته‌های علی خطیر معاون طغیان‌کردۀ سابق استقلال قرار دهیم، آن ماجراهای قبلی دروغی بیش نخواهند بود!


اخبار ورزشی- علی خطیر به طور رسمی مدعی شده است که در جلسۀ خصوصی هیئت مدیرۀ استقلال، تصمیم بر این شد که شفر کنار گذاشته شود و این تصمیم نیز از همان روز به حالت اجرایی درآمد! اما زمان تصمیم‌گیری این ماجرا، مربوط به شکست پس از دربی و ... نبود! بلکه دقیقا! به روزهای نخست ماه فروردین بازمی‌گردد که ما در همان زمان مذاکرات خود را با استراماچونی آغاز کردیم و او نیز جواب مثبت اولیه را به ما ارائه کرد.

مطمئناً اگر همانطور که در قبل گفته شد، گفته‌های خطیر را مبنا قرار دهیم، به واقعیات تلخ‌تری هم خواهیم رسید؛ خطیر مدعی است که در فروردین ماه به سراغ استراماچونی رفته‌اند و مطمئنا این مربی ایتالیایی در عالم غیب به آنها معرفی نشده است و پروسۀ یافتن این مربی حداقل یک ماه زمان برده است، در نتیجه، پروسۀ جدایی شفر از استقلال و انتقال رسمی استراماچونی به تهران، از اسفند و یا بهمن 1397 آغاز شده بوده است؛ تکه‌های این پازل کاملاً دقیق در کنار هم قرار می‌گیرند، به همین دلیل هم فتحی به هیچ عنوان تمایل نداشت فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی قطعی استقلال معرفی شود و دائماً او را مربی موقت می‌خواند، چرا که آنها می‌دانستند که مربی ایتالیایی در تابستان به تهران منتقل خواهد شد و این در حالی بود که آنها هواداران را در فضایی گنگ و وهم‌آلود رها کرده بودند و مدعی مذاکره با چندین مربی شده‌ بودند، غافل از اینکه سرمربی استقلال از ماه‌ها پیش رسماً مشخص شده بوده است!

۱۳۹۸/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...