نسخه چاپی

خوشحالی ویلموتس از لغو بازی تداركاتی تیم ملی ایران؟

چندی پیش سرمربی تیم ملی بنگلادش از لغو بازی با ایران ابراز خوشحالی كرد.

به گزارش نما، جیم دی سرمربی ۳۹ ساله و انگلیسی بنگلادش در این باره گفته بود: خوشحالم در این مقطع با ایران روبرو نمی‌شویم. آن‌ها بهترین تیم آسیا و جزو ۲۰ تیم برتر رنکینگ فیفا محسوب می‌شوند و روبرو شدن با چنین تیم قدرتمندی آن هم برای بنگلادش که در رده ۱۸۳ جهان قرار دارد مسلما تدارک مناسبی نبود و خوشحالم که با چنین چالشی روبرو نشدم.

اخبار ورزشی- جالب اینکه ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران هم از لغو این بازی خوشحال است و معتقد است این بازی کمکی به تیم ملی در مسیر آماده سازی نمی کرد و او از سازمان تیم های ملی خواسته برنامه دیدار با تیم ملی ژاپن را دنبال کند. تیم ملی در هفته اول دور مقدماتی جام جهانی 2022 استراحت دارد و در هفته دوم می بایست در خانه تیم هنگ کنگ به میدان برود. سرمربی تیم ملی فاصله بین این بازی با بازی بعدی را بهترین زمان برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن می داند و احتمالا اگر همه چیز خوب پیش رود تیم ملی بعد از بازی با هنگ کنگ راهی ژاپن می شود تا با تیم ملی این کشور یک بازی دوستانه انجام دهد.

مارک ویلموتس در صحبت هایی که تا اکنون با فدراسیون فوتبال انجام داده است از بازی با تیم های قوی در سطح آسیا استقبال کرده است و گفته تکرار بازی با چنین تیم هایی موجب می شود ترس از وجودملی پوشان دور شود. ضمن اینکه بازی با ژاپن بهانه خوبی است که ایران انتقام شکست سه بر صفر در جام ملت های آسیا را از چشم بادامی ها بگیرد.

۱۳۹۸/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...