نسخه چاپی

آشنایی بیشتر با منطقه مهرشهر جهت خرید ملك و آپارتمان

اگر امكانات رفاهی، فرهنگی، آموزشی و درمانی بالا، شلوغی و ترافیك پایین، آب‌وهوای ییلاقی و خنك و سطح آزادی‌های مدنی و اجتماعی بالا شما را ترغیب به خرید آپارتمان در مهرشهر كرج كرده است، به سایت ساكنین مراجعه كنید.

به گزارش نما مهرشهر یکی از مناطق لوکس و مدرن شهر کرج در استان البرز است. شاید همه ما با وجود تمام مشکلاتی مثل آلودگی هوا، ترافیک و شلوغی، تهران را بهترین جا برای زندگی بدانیم. دلیلش بالا بودن سطح امکانات این شهر است. حالا اگر بدانید که جایی نزدیک تهران وجود دارد که سطح امکانات بالا، شلوغی و ترافیک پایین و آب و هوایی ییلاقی و خنک دارد، چه می‌کنید؟ آیا بدون معطلی به فکر زندگی در آنجا نمی‌افتید؟ به خرید آپارتمان در مهرشهر کرج ترغیب نمی‌شوید؟

سطح بالای آزادی‌های مدنی، اجتماعی، فرهنگی و آزادی پوشش در مهرشهر کرج آن را تبدیل به یکی از آزادترین مناطق ایران کرده است. آزادی‌هایی که شاید با صرف هزینه‌های هنگفت و فقط در مناطق بالا شهر تهران بتوان به دست آورد.

رعایت حریم ساختمان‌ها با فاصلهٔ سه متری از هم، شاید برای آپارتمان‌نشین‌های کلان‌شهرها یک آرزو باشد که در مهرشهر کرج به واقعیت تبدیل شده است. در مهرشهر بدون مزاحمت برای هم می‌توانید میهمانی و دورهمی برگزار کنید.

همین ویژگی‌ها، باعث افزایش طرفداران خرید آپارتمان در مهرشهر کرج شده است.

مهرشهر کرج کجاست؟

مهرشهر در غرب شهر کرج واقع در استان البرز است. مهرشهر ۱۶ کیلومتر تا مرکز شهر کرج فاصله دارد. مهرشهر تا پیش از سال ۱۳۷۲، شهری مستقل از شهر کرج بود اما الآن منطقه ۴ و ۱۲ شهر کرج را تشکیل می‌دهد. مهرشهر از محله‌های اصطلاحاً بالای شهری کرج به‌حساب می‌آید. پس اگر به دنبال یک محله لوکس برای زندگی هستید، خرید آپارتمان در مهرشهر کرج، بهترین پیشنهاد است.

چگونه به مهرشهر کرج برویم؟

با ماشین شخصی، تاکسی و اتوبوس می‌توانید به اتوبان تهران_کرج بروید. پس از عبور از خروجی کرج، وارد خروجی مهرشهر می‌شوید.

با مترو هم به‌راحتی می‌توانید به مهرشهر کرج بروید. باید در ایستگاه صادقیه سوار خط ۵ مترو شوید و در ایستگاه گلشهر پیاده شوید. ازآنجا می‌توانید با تاکسی به مهرشهر برسید. ایستگاه گلشهر دارای پایانه تاکسی است.

با خرید آپارتمان در مهرشهر کرج، رفت‌وآمدی آسان و راحت خواهید داشت.

مهرشهر کرج، منطقه‌ای با سطح امکانات بالا و آب و هوایی ییلاقی، خنک و پاک

محله مهرشهر کرج از امکانات رفاهی، فرهنگی، آموزشی و درمانی بالایی برخوردار است. اما آلودگی بسیار کمتری از تهران دارد. مهرشهر دارای بهترین آب‌وهوا در استان البرز است. زیرا در ابتدای زمان ساخت مهرشهر، زمین‌های اطراف آن، برای بهبود آب‌وهوای منطقه به باغ سیب تبدیل شد. این کار به دستور شمس پهلوی، بنیان‌گذار مهرشهر، انجام شد. مهرشهر کرج به علت وجود بلوارهای سرسبز و باغ‌های فراوان اطرافش، دارای آب‌وهوای خنک و بسیار پاکی است. اگر می‌خواهید به‌طور خیلی ملموس آب‌وهوای مهرشهر کرج را تصور کنید، فکر کنید کل منطقه و محل زندگی شما داخل قسمت شمالی خیابان ولیعصر یا بلوار کشاورز قرار دارد. خنکی و پاکی حاصل از درختان کهن‌سال، کل منطقه مهرشهر را پوشش می‌دهد. پس اگر نمی‌خواهید زیاد از پایتخت دور شوید، و رؤیای زندگی در شهری با امکانات بالا و آب و هوایی سالم و خنک را دارید، راه‌حل ساده است. با خرید آپارتمان در مهرشهر کرج شما همهٔ ویژگی‌های یک محل زندگی ایده‌آل را خواهید داشت.

بافت اجتماعی مهرشهر کرج، مهرشهر با مردمی بافرهنگ و امروزی

وقتی خانه یا آپارتمانی می‌خرید، تنها امکانات و ویژگی‌های ساختمان مهم نیست. شما با خرید خانه تصمیم به زندگی در یک محله می‌گیرید. شما با خرید آپارتمان، مردم و همسایه‌هایتان را هم انتخاب می‌کنید. در مهرشهر کرج، مهر تنها یک واژه نیست، ویژگی رفتاری مردم این منطقه هم است. مهرشهر با مردمی اغلب از قشر تحصیل‌کرده، بافرهنگ و امروزی، محیطی دور از تنش و آرام برای زندگی است. با خرید آپارتمان در مهرشهر کرج، محیط زندگی آرام و شادی برای خود و خانواده‌تان فراهم خواهید کرد.

در مهرشهر کرج خانه‌ها حداقل سه متر باهم فاصله دارند. بنابراین شما حتی اگر میهمانی هم داشته باشید، نمی‌توانید مزاحم همسایه‌ها شوید. همسایه‌ها هم مزاحم دورهمی‌های شما نمی‌شوند. وجود خانه‌های اغلب ویلایی و باغ‌های فراوان، مهرشهر را به منطقه‌ای ایده‌آل برای برگزاری دورهمی‌ها و میهمانی‌ها تبدیل کرده است. با خرید آپارتمان در مهرشهر کرج، می‌توانید از آزادی‌ها و آرامش یک منطقه ییلاقی در کنار امکاناتی در حد پایتخت، برخوردار شوید.

خیابان‌ها و بلوارهای مهم محله مهرشهر کرج کدم‌اند؟

بلوار شهرداری (چهار باندی) و بلوار ارم، بلوارهای اصلی مهرشهر کرج هستند. بلوار شهرداری مهرشهر کرج، مدرن‌ترین، جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین بخش مهرشهر کرج است. خرید آپارتمان در مهرشهر بلوار شهرداری، برای کسانی که دنبال یک محله لوکس و مرفه نشین می‌گردند، انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

بلوار شهرداری مهرشهر، زیباترین خیابان کرج

بلوار شهرداری مهرشهر کرج، یا همان بلوار چهارباندی، در سمت راست بلوار ارم قرار دارد. بلوار شهرداری منطقه لاکچری و مرفه نشین مهرشهر کرج است. علت اصلی خوش آب‌وهوا بودن مهرشهر باغ سیب معروف آن است. این باغ سیب در شمال بلوار شهرداری قرار دارد. کاخ مروارید بنای تاریخی و جاذبه گردشگری مهرشهر نیز در جنوب بلوار شهرداری قرار دارد. بلوار شهرداری با ۴ باند و درختان قدیمی و سرسبز، حال و هوای بخش شمالی خیابان ولیعصر تهران را دارد. خرید آپارتمان در مهرشهر بلوار شهرداری یک انتخاب ایده‌آل است.

برای پاساژگردی، بلوار شهرداری با مراکز خرید متعدد و نمایندگی‌های برندهای معروف، بهترین مکان است. رستوران‌ها و کافه‌های پرطرفدار و محبوب مهرشهر کرج هم در بلوار شهرداری قرار دارند. شب‌های بلوار شهرداری مهرشهر، دیدن دارد. با خرید آپارتمان در مهرشهر بلوار شهرداری می‌توانید از لذت زندگی در زیباترین خیابان کرج و امکانات بالای آن بهره‌مند شوید.

چگونه به بلوار شهرداری مهرشهر کرج برویم؟

می‌توانید به اتوبان تهران_کرج بروید. پس از عبور از خروجی کرج، وارد خروجی مهرشهر شوید. سپس به سمت بلوار ارم حرکت کنید. پس از ورود به بلوار ارم، وارد خیابان دانش شده و ازآنجا به بلوار شهرداری مهرشهر کرج یا همان بلوار چهارباندی بروید.

برای رفتن به بلوار شهرداری از طریق مترو هم می‌توانید در ایستگاه صادقیه سوار خط ۵ مترو شوید و در ایستگاه گلشهر پیاده شوید. ازآنجا با تاکسی به بلوار شهرداری مهرشهر می‌رسید. خوشبختانه ایستگاه گلشهر دارای پایانه تاکسی است.

با خرید آپارتمان در بلوار شهرداری مهرشهر، نگران رفت‌وآمدتان به تهران نباشید.

بلوار ارم مهرشهر کرج، از بلندترین بلوارهای ایران

بلوار ارم، شمال (منطقه ۴ شهرداری کرج) و جنوب (منطقه ۱۲ شهرداری کرج) مهرشهر کرج را به هم وصل می‌کند و جزو بلندترین بلوارهای ایران است. بلوار ارم در همان ابتدای ورودی مهرشهر قرار دارد. سمت راست بلوار ارم، خیابان‌هایی نظیر امیرکبیر، آزادی، ولیعصر و… قرار دارند. بلوار ارم از طریق بلوار دانش به بلوار شهرداری متصل می‌شود. بلوار ارم می‌تواند یکی از انتخاب‌هایتان برای خرید آپارتمان در مهرشهر کرج باشد.

بلوار آزادی، پاتوق دانشجویان مهرشهر کرج

خیابان آزادی واقع در غرب بلوار ارم از خیابان‌های مهم مهرشهر کرج است. قرار گرفتن پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در بلوار آزادی و به‌تبع آن به وجود آمدن کافه‌ها، رستوران‌ها، فست فودها و مراکز متعدد، این خیابان را به پاتوق دانشجویان و جوانان تبدیل کرده است. مهرشهر جمعیت جوان زیادی دارد. خرید آپارتمان در مهرشهر، راه‌حلی عالی برای خانه‌دار شدن جوانان مستقل و زوج‌های جوان است.

خیابان گلستان یکم، شیک‌ترین خیابان مهرشهر کرج

شیک‌ترین و گران‌ترین ویلاهای مهرشهر با طراحی مدرن و معماری فوق‌العاده زیبا در خیابان گلستان یکم قرار دارند. اگر به دنبال خرید ملک و خانه در مهرشهر هستید، خیابان گلستان یکم، یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

مراکز خرید مهرشهر کرج کجاست؟

در مهرشهر با خیال راحت می‌توانید در مراکز خرید مدرن و نمایندگی‌های برندهای معتبر دنیا، پاساژگردی کنید. مرکز خرید مهرشهر واقع در بلوار شهرداری، یکی از مراکز مهم خرید کرج است. شما هر آنچه نیاز دارید از پوشاک تا لوازم‌خانگی و ادوات موسیقی می‌توانید در مرکز خرید مهرشهر پیدا کنید.

در مرکز خرید مبنا مهرشهر، لوازم ورزشی، اسباب‌بازی، پت شاپ ، لوازم سوارکاری، آلات موسیقی و محصولات فرهنگی برای فروش ارائه می‌شود. مبنا هم در بلوار شهرداری قرار دارد.

با خرید آپارتمان در مهرشهر بلوار شهرداری، کمترین فاصله را با مراکز خرید خواهید داشت.

برای خرید طلا و جواهر، بازی‌های رایانه‌ای و موبایل می‌توانید به مرکز خرید رویال بروید. این مجتمع تجاری لوکس در بلوار مسیح پاکدل در مهرشهر است.

برای خرید محصولات هنری و آلات موسیقی، مجتمع تجاری پارس واقع در بلوار شهرداری مهرشهر، یک انتخاب عالی است.

وجود بازار روز میوه و تره‌بار مهرشهر واقع در بلوار ارم و فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعدد، خرید روزانه ساکنین مهرشهر را آسان کرده است.

می‌بینید که با خرید آپارتمان در مهرشهر، خیالتان از بابت هر نوع خریدی آسوده است.

مراکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی محله مهرشهر کرج کجاست؟

پارک‌های بزرگ و بوستان‌های زیبای مهرشهر با امکانات ورزشی و وسایل بازی، نقطه قوت این منطقه هستند. پارک هامون یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین پارک‌های مهرشهر کرج است. پروژکتورهای رنگارنگ در کنار آب‌نمای موزیکال پارک هامون، به شب‌های مهرشهر زیبایی خاصی می‌بخشد. پارک مروارید بهاران، پارک شهروند، پارک شهرک دریا، پارک توتستان، پارک ولیعصر آق تپه، پارک ماهواره و پارک میلاد از دیگر پارک‌های زیبای مهرشهر هستند. با خرید آپارتمان در مهرشهر کرج، می‌توانید به‌راحتی ورزش کنید و دیگر دویدن‌های صبحگاهی در محیطی آرام و دلپذیر و با پوششی راحت، فقط آرزویی که در فیلم‌های خارجی می‌بینید، نخواهد بود.

باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانیان در بلوار ارم مهرشهر و آکادمی تخصصی فیتنس کلاب پارس در بلوار شهرداری مهرشهر از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی مهم مهرشهر محسوب می‌شوند.

از مراکز فرهنگی و تفریحی مهرشهر کرج می‌توان به سینما پرشین مهرشهر واقع در بلوار دانش اشاره کرد.

کتابخانه دکتر معین مهرشهر در فاز ۵ قرار دارد و یکی از کتابخانه‌های عمومی شهرستان کرج است.

با خرید ملک و خانه در مهرشهر، مراکز تفریحی، ورزشی و فرهنگی در نزدیکی شما خواهد بود.

باغ سیب مهرشهر کرج

باغ سیب مهرشهر که به باغ شمس نیز مشهور است از معروف‌ترین مکان‌های مهرشهر کرج است. همان‌طور که اشاره شد این باغ به دستور شمس پهلوی و برای بهبود آب‌وهوای منطقه مهرشهر احداث شد. باغی با درختان کهن‌سال و بزرگ، با مساحت ۳۴۰ هکتار که دلیل اصلی آب‌وهوای ییلاقی و مطبوع مهرشهر است. باغ سیب مهرشهر به دلیل زیبایی و قدمت از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کرج است. درختان فراوان و قدیمی باغ سیب مهرشهر از گنجینه‌های ژنتیکی گیاهی و یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های زیست‌محیطی کرج است. خرید آپارتمان در مهرشهر کرج برای بسیاری از تهرانی‌ها یک گزینه مناسب برای فرار از شلوغی و آلودگی تهران است.

بودجه لازم برای خرید آپارتمان در مهرشهر کرج

قیمت خانه در مهرشهر مانند همه‌جا بستگی به مکان خانه، سن بنا، امکانات، نوع ساخت و متراژ خانه دارد. شما می‌توانید با بودجه متری یک میلیون تومان اقدام به خرید آپارتمان در مهرشهر کرج کنید. قیمت خانه و آپارتمان در مهرشهر حدوداً بین متری سه میلیون تومان تا متری ۱۴ میلیون تومان است.

بهترین راه خرید ملک و خانه در مهرشهر کرج

اگر امکانات رفاهی، فرهنگی، آموزشی و درمانی بالا، شلوغی و ترافیک پایین، آب‌وهوای ییلاقی و خنک و سطح آزادی‌های مدنی و اجتماعی بالا شما را ترغیب به خرید آپارتمان در مهرشهر کرج کرده است، به سایت ساکنین مراجعه کنید.

به‌دور از شعارهای تبلیغاتی غلوآمیز و غیرواقعی، باید بدانید که سایت ساکنین یکی از بهترین های مشاور املاک در مهرشهر کرج است. دلیل آن ساده است. شما برای خرید آپارتمان در مهرشهر، نیاز دارید که بهترین خانه‌ها را پیدا کنید، عکس‌هایشان را ببینید و از قیمت واقعی آن‌ها مطلع شوید. سپس با مالک تماس بگیرید و بدون هزینه اضافی ملک یا خانه مدنظرتان را بخرید. سایت ساکنین تمامی این شرایط را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید در سایت ساکنین بدون واسطه با مالک در ارتباط باشید. در سایت ساکنین نیازی به پرداخت حق مشاوره نیست و رایگان معامله خواهید کرد. مشاوره رایگان ملک سایت ساکنین، از کیفیت ارائه خدمات آن کم نکرده است. شما می‌توانید فایل کاملی از املاک مهرشهر را با قیمت‌های واقعی در سایت ساکنین ببینید و به‌راحتی اقدام به خرید آپارتمان در مهرشهر کنید.

۱۳۹۸/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...