نسخه چاپی

سوژه نود :شیش تایی ها به جای گلادیاتور!

عکس خبري -سوژه نود :شيش تايي ها به جاي گلادياتور!

نود درجه :گواردیولا قبل از بازی های بارسلونا فیلم گلادیاتور را برای بازیكنانش پخش می كرد اما ویسی فیلم "شیش تایی ها" را به بازیكنانش نشان داده بود!

به گزارش نمابه نقل از افكار، برنامه ی نود دوشنبه شب عادل فردوسی پور در حالی به روی آنتن شبکه ی سه سیما رفت که همراه با حواشی جالبی بود :

وحشتناک ترین اتفاق هفته طوفان سند یا رونمای از ..؟!
در بخش نود درجه این هفته یکی از سوژ های فردوسی پور شکل و نوع آریش جدید موهای حسین کعبی بود ، ((همه تصور می کردند وحشتناک ترین اتفاق هفته ی قبل طوفان سندی بود اما رونمایی از مدل جدید موهای حسین کعبی از سندی هم عجیب تر بود !! اشاره به صحنه ی ورود حسین کعبه با مدل موهای جدید اش . مسئولان واحد سیار فولاد شهر ام تا این صحنه را دیدند کارشون رها کردند و پا به فرار گذاشتن ،اشاره به هنگ کردن چند لحظه ی سیستم تصویر .))


پخش شیش تایی ها به جای گلادیاتور
در قسمت دیگر از نود درجه عادل فردوسی پور اشاره ی هم به شکست شش بر صفر پیکان برابر پرسپولیس زد : ((گواردیولا قبل از بازی های بارسلونا فیلم گلادیاتور را برای بازیکنانش پخش می کرد اما ویسی فیلم "شیش تایی ها" را به بازیکنانش نشان داده بود!))


شیش ترم مشروط شد اخراج نشد !!!

در بخش دوربین نود دوبار ه اشاره ی به انتخابات استان فارس ماجراهی مشکوک برگزاری این انتخابات شد و سپس اشاره ی شد به مدرک علی محبی زنگنه رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه که درموردمدرک کارشتاسی وی هفته گذشته بحث های فروان شده بود فردوسی پور با اشاره به مدارکی که ارسال شده بود گفت : دوستان برای ما که ارسال کردند در مورد آقای محبی زنگنه است که هفته ی پیش به مدرکشان اشاره شد اینجا نشان می دهد که ایشان شیش ترم مشروط شدند طبقه قانون دانشگاه ها تا دو ترم اخراج می شوند دیگه نه سه ترم آخر آخرش چهار ترم نه دیگه شیش ترم ...!!

و اما بررسی ها بازهم نشان می دهد این درسی که می فرمایند معرفی به استاد برداشند خودش پیشنیاز شیش واحد دیگه است هم نیازهم نه ها پیش نیاز ..!!

هفته ی گذشته اشاره شد بود که ایشان درای مدرک کارشناسی هستند فقط یک درس شان مانده بود که آن هم معرفی به استاد گرفتن و در مرداد فارغ تحصیل شده اند




زمانی که مهدوی کیا داغ کرد !

مهمان ویژه نود مهدی مهدوی کیا کاپیتان پرسپولیس بود در بخشی از این گفت و گو فردوسی پور مصاحبه ای قدیمی از وی پخش کرد که رفتاری نادر از کاپیتان پرسپولیس بود این مصاحبه که مربوط به پایان بازی های جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۰۰ بود که در آن مهدوی کیا بسیار عصبانی بود .

وی در آن مصاحبه گفت: همه ی مشکل فوتبال ایران من بود م همه توی زمین مارادونا بودند و فقط من راه می رفتم کارشناسان بررسی کنند فوتبال من از دقیقه 70 به بعد شروع میشه که من را تعویض کردند. من صدایم در نمیاد بعد آقایون می گویند مهدی مهدوی کیا مشکل فوتبال ایران بزاریدش کنار تا تیم ملی ایران بتواند این موفقیت های که تا الان بدست نیاورد بدست بیاورد..


پس از پخش این قسمت مهدوی کیا با لبخند گفت : من در این مصاحبه خیلی تند حرف زدم و این به خاطر آن بود که در زمان مصاحبه ما بازی بوندس لیگا را باخته بودیم و و اقعا عصبانی بودم ، و تیم ملی به هم ریخته بود و اتحاد لازم را نداشتیم.

۱۳۹۱/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...