نسخه چاپی

تكذیب طرح ترور رجب طیب اردوغان

موسس شبكه المیادین در گفتگو با خبرگزاری مهر خبر منتشر شده به نقل از این شبكه از سوی برخی رسانه های عربی درباره طرح ترور نخست وزیر تركیه را تكذیب كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، ساعاتی پیش شبکه تلویزیونی المیادین گزارشی درباره تیراندازی امروز در مقر نخست وزیری ترکیه پخش کرد.

برخی رسانه های لبنانی با استناد به این گزارش اعلام کردند تیراندازی امروز در راستای ترور رجب طیب اردوغان بوده است که در آن شش محافظ وی نیز کشته شده اند.

"غسان بن جدو" بناینگذار و مدیر شبکه المیادین دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت : شبکه المیادین ساعتی پیش گزارشی درباره تیراندازی در مقر نخست وزیری ترکیه منتشر کرده است که برخی رسانه ها از آن به عنوان طرح ترور اردوغان یاد کرده اند.

وی تاکید کرد: در این گزارشی به موضوع ترور اردوغان اشاره ای نشده است و تنها اعلام شد که یک کارمند ناراضی نخست وزیری به علت اعتراض به دریافت نکردن حقوقش اقدام به تیراندازی در محوطه بیرونی کاخ کرده و پس از آن نیز خود را تسلیم نیروهای امنیتی کرده است.

بن جدو در این گفتگو هرگونه برداشت دیگری از این خبر را تکذیب و ناشی از سوء برداشت رسانه ها عنوان کرد.

برخی رسانه های لبنانی ساعتی پیش به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین لبنان اعلام کردند: برخی اطلاعات دریافتی نشان می دهد طرح ترور رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه ناکام ماند. بنابر ادعای این رسانه ها در جریان این عملیات ترور، شش نفر از محافظان نخست وزیر ترکیه کشته شده اند.

این در حالی بود که رسانه های ترکیه اعلام کرده بودند: عامل تیراندازی امروز پس از شلیک سه گلوله خود را تسلیم نیروهای امنیتی کرد.

۱۳۹۱/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...