نسخه چاپی

مرندی: ولایتمداری ‌اولویت اصولگرایان در مجلس نهم ‌باشد

عکس خبري -مرندي: ولايتمداري ‌اولويت اصولگرايان در مجلس نهم ‌باشد

کاندیدای مشترک جبهه‌های متحد و پایداری مهمترین اولویت جریان اصولگرا در مجلس نهم را تاکید بیشتر بر ولایتمداری دانست و گفت: ولایتمداری باید جزو اصول اولیه باشد.

سیدعلیرضا مرندی منتخب دوم مردم تهران در انتخابات مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»‌ اظهار داشت: در جریان انتخابات بین اصولگرایان فضای رقابتی ایجاد شد که بهتر بود برای رفع این فضا در معرفی افراد مشترک تاکید بیشتری صورت می‌گرفت.

وی تصریح کرد: بعداز انتخابات جریان اصولگرا از هر دو جبهه باید اختلافات سیاسی را کنار بگذارند و در تمام زمینه‌ها مشارکت کنند و از ابراز سخنان تفرقه‌افکن جلوگیری شود.

کاندیدای مشترک جبهه‌های متحد و پایداری مهمترین اولویت جریان اصولگرا در مجلس نهم را تاکید بیشتر بر ولایتمداری دانست و اظهار داشت: ولایتمداری باید جزو اصول اولیه باشد که به عنوان یک پایه مسئولان اجرای در هر سطحی بر اساس آن تعیین شوند.

مرندی اضافه کرد: ولایتمداری سبب حل بسیاری از مسائل اختلافاتی و تمرکز بیشتر بر عدالت و خواسته‌های مردم می‌شود.

وی مشارکت سیدمحمد خاتمی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را "امیدوار کننده" دانست و تصریح کرد: بشر در طول دوران زندگی دچار اشتباهاتی می‌شود که گاها متنبه می‌شوند و ابراز توبه و پشیمانی می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: حرکت آقای خاتمی برای همه آن‌هایی که به تاسی از وی بدلیل غرور و لجاجت از انقلاب فاصله گرفته بودند، حرکت قابل توجهی بود.

مرندی در پایان با بیان اینکه امیدوارم حرکت خاتمی ‌صمیمانه باشد، خطاب به وی گفت: امیدوارم پشت حرکت شما ‌اغراض و اهداف خاصی مطرح نباشد و تحت‌تأثیر اطرافیانتان حرکت نفاق‌آمیز دیگری را اتخاذ نکنید.

۱۳۹۰/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...