نسخه چاپی

وعده وزیر درخصوص مصوبات سفرهای استانی

وزیر كشور گفت: تمام مصوبات سفرهای استانی دولت دهم تا پایان عمر این دولت اجرایی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، مصطفی محمد نجار ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی هر روز میزان توطئه‌های خود را علیه جمهوری اسلامی ایران افزایش می‌دهند و همواره نیز تهدید می‌کنند که تمام گزینه‌ها علیه ایران روی میز آنها قرار دارد اما باید بدانند که این تهدیدات دولت و ملت ایران را جسور‌تر می‌کند.

وزیر کشور ادامه داد: خیزش‌های اخیری که در منطقه شکل گرفته است کاملا متأثر از انقلاب اسلامی ایران و پایداری مردم است و غربی‌ها نیز خود کاملا متوجه این مسئله شده‌اند.

نجار با اشاره به تحریم‌های غرب عنوان کرد: در حال حاضر تحریم‌ها بیشتر از اینکه برای ایران مسئله‌ساز شده باشد خود غربی‌ها را نگران کرده و ورشکستگی‌های سیاسی ـ امنیتی و اقتصادی اخیر آنها نمونه بارزی از این مسئله است.

وی گفت: هر چه ایران اسلامی مقتدر‌تر می‌شود میزان کینه و عداوت دشمنان نیز بیشتر می‌شود اما مسئله مهم این است که آنها تحلیل درستی از شرایط ایران اسلامی ندارند و این مسئله را در نظر نمی‌گیرند که ملت ایران نظامی را که با خون خود ایجاد کرده از دست نمی‌دهد.

وزیر کشور با اشاره به رویکرد رئیس جمهور در مسائل جهانی افزود: رئیس جمهور ایران با اقتدار در مجامع جهانی مانند سازمان ملل حضور پیدا می‌کند و ایرادات اساسی مدیریت جهانی را نیز به کشورهای دنیا گوشزد می‌کند اما متأسفانه دشمنان با سیاه‌نمایی به دنبال متوقف کردن حرکت جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به اقدامات داخلی دولت نهم و دهم بیان کرد: سفرهای استانی مهمترین شاخصه خدمتگزاری دولت جمهوری اسلامی ایران است و بر اساس تأکیدات رئیس جمهور در تلاش هستیم تا هیچ مصوبه‌ای تا پایان دولت نیمه کاره باقی نماند و تمام این مصوبات استانی اجرایی شود.

۱۳۹۱/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...