نسخه چاپی

جدیدترین گزینه حضور در پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا مهاجم جدید خود را به زودی انتخاب و معرفی كنند.


به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی آماده حضور در رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ایران می‌شود، پس از جدایی ماریو بودیمیر کروات و مهدی شریفی به دنبال جذب مهاجم خارجی است تا زوج علی علیپور شود.

اخبار ورزشی- پرسپولیسی‌ها پیش از حضور مادیبو مایگا در ایران، به هاسکیچ، دی سانتو و چند بازیکن دیگر پیشنهاد داده بودند تا به جمع سرخپوشان اضافه شوند، اما به جز مایگا، سایر بازیکنان به دلایل مختلف پیشنهاد پرسپولیس را قبول نکردند و مقرر شد تا مایگا به ایران بیاید.

مهاجم ۳۱ ساله پرسپولیسی‌ها به تهران آمد و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت، اما مورد قبول کادر پزشکی واقع نشد و حضور او در جمع شاگردان کالدرون منتفی شد. به جز مایگا سرخپوشان ۳ گزینه دیگر دارند.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس طی ۲۴ ساعت آینده مهاجم منظر جدید خود را معرفی خواهد کرد و علا عباس مهاجم ۲۲ ساله و ملی پوش تیم ملی عراق و باشگاه الزورا گزینه جدی و جدید سرخپوشان است.

این مهاجم جوان در فصل قبل که با الزورا در لیگ قهرمانان حضور داشت و همگروه ذوب آهن نیز بود موفق شده در ۱۸ بازی خود برای این تیم عراقی ۱۱ گل به ثمربرساند و همچنین ۶ گل در لیگ قهرمانان زده است.

این بازیکن با حضور در پرسپولیس می‌تواند جز بازیکنان سهمیه زیر ۲۳ سال باشد.

سرخپوشان درحال حاضر علی علیپور، محمد امین اسدی و امیر روستایی را در پست مهاجم در اختیار دارند.

۱۳۹۸/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...