نسخه چاپی

استقلال برای شروع لیگ لحظه شماری می‌كند

پیشكسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اعتراض سرمربیان تیم‌های لیگ برتری به خاطر تاخیر در شروع لیگ منطقی است و آنها حق دارند ناراحت باشند.

به گزارش نما، شاهرخ بیانی در خصوص ارزیابی اش از شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان این روزها با استراماچونی کار را به طور جدی پیش می برند. آنها پس از اردوی خوبی که در ترکیه داشتند تمرینات منظمی را در تهران برگزار کرده و چند بازی تدارکاتی هم در دستور کار قرار دادند که سرمربی آبی پوشان توانست با این بازی های تدارکاتی نفرات تیم خود را بهتر بشناسد.

اخبار ورزشی- وی تاکید کرد: استراماچونی یک مربی حرفه ای است و مطمئنا در مدت حضورش در استقلال شناخت خوبی از این تیم پیدا کرده است. اعتقاد دارم یکی از تیم هایی که این روزها برای شروع لیگ لحظه شماری می کند تیم استقلال است.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: مصدومیت شیخ دیاباته یک خبر بد برای کادر فنی و هواداران بود البته کادر پزشکی اعلام کرده ظرف دو هفته به تمرینات بازمی گردد و حالا با توجه به تاخیرهای مکرری که در شروع لیگ به وجود آمده فکر می کنم دیاباته بتواند قبل از آغاز لیگ به تمرینات بازگردد.

بیانی در خصوص تاخیر چند باره لیگ اظهار داشت: متاسفانه امسال شاهد بی برنامگی شدیدی در شروع لیگ بودیم، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قرار بود از 5 مرداد لیگ را شروع کنند اما بهانه های زیادی برای آغاز لیگ داشتند. لیگ برتر قرعه کشی هم شد اما هنوز خبری از زمان دقیق بازی ها اعلام نشده است. این تاخیر باعث شده تا سرمربیان لیگ برتری دست به اعتراض بزنند.

وی تصریح کرد: سرمربیان لیگ برتری باید تمرینات را به گونه ای پیش ببرند تا بازیکنان آمادگی خود را از دست ندهند حالا می بینیم در فوتبال ایران همه تیم های لیگ برتری به دنبال بازی های تدارکاتی هستند تا از لحاظ جسمانی دچار تزلزل نشوند.

بیانی در پایان در خصوص انتظار هواداران از استراماچونی و بازیکنان برای قهرمانی این تیم گفت: باید به هواداران حق داد و به آنها احترام گذاشت. شش سال است که آبی پوشان به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا نکرده اند و این انتظار را دارند که سرمربی جدید آبی پوشان به همراه بازیکنانش به این مهم دست پیدا کنند. البته تغییرات گسترده ای که در استقلال صورت گرفت کار را سخت کرده است اما اعتقاد دارم با وحدت و همدلی که در تیم وجود دارد و با حمایت هواداران قهرمانی در این فصل دور از دسترس نخواهد بود.


۱۳۹۸/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...