نسخه چاپی

رایزنی آیت‌الله یزدی با دوتن از سران قوا

آیت الله یزدی با بیان این كه نظام با وجود فراز و نشیب‌ها، رشد داشته است، ادامه داد: اول انقلاب، مدارس سه شیفته بود و حتی برخی جاها مدرسه نداشت، ولی الحمدالله امروز مدرسه‌های زیادی داریم.وی افزود: زندگی همه مردم بهتر شده است و كسی را نمی‌شناسم كه زندگی‌اش بدتر شده باشد، افرادی هم كه بهانه می‌گیرند و به قول ما غر و نق می‌زنند، وضعشان بهتر شده است.

به گزارش نما به نقل از حوزه: رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت که در روزهاي اخير با دوتن از سران قوا رايزني‌هايي هايي درباره مسائل اخير داشته است.

آيت‌الله محمد يزدي در جمعي از بستگان خود که با هدف احياي سنت حسنه صله ارحام گردهم آمده بودند، گفت: در شرايط فعلي بايد همه صبور، مقاوم، باگذشت و تحمل باشيم و کمتر به دنبال دعوا، جدال و خود پسندي برويم.وي افزود: خوشبختانه مقام معظم رهبري نصيحت خوبي کردند و انشاء الله همه به آن عمل کنند؛ چند روز قبل هم جلسه‌اي با دو تن از سران قوا داشتم که بر پيروي از رهبر معظم انقلاب تأکيد داشتند؛ به نظر من خداوند رهبرفرزانه انقلاب را براي اين زمان نگه داشته است.

نايب رئيس مجلس خبرگان رهبري با بيان اين که امروز کشور در شرايط خاصي قرار دارد، اظهار داشت: دشمنان از اول انقلاب تا امروز براي تضعيف نظام نقشه کشيدند و هرکاري توانستند انجام دادند و لي کاري از پيش نبردند.وي با اشاره به خاطرات خود از نا امني‌هاي ابتداي انقلاب، يادآور شد: امروز کشوري امن داريم، اگر چه ممکن است اشکالاتي هم باشد؛ البته نقص هميشه بوده است.

آيت الله يزدي با بيان اين که نظام با وجود فراز و نشيب‌ها، رشد داشته است، ادامه داد: اول انقلاب، مدارس سه شيفته بود و حتي برخي جاها مدرسه نداشت، ولي الحمدالله امروز مدرسه‌هاي زيادي داريم.وي افزود: زندگي همه مردم بهتر شده است و کسي را نمي‌شناسم که زندگي‌اش بدتر شده باشد، افرادي هم که بهانه مي‌گيرند و به قول ما غر و نق مي‌زنند، وضعشان بهتر شده است.

رئيس جامعه مدرسين حوزه افزود: امروز کشور ما الهي است و همه بر اساس اسلام کار مي‌کنند، خوشحاليم که کشور رهبر، مجلس، قوه قضائيه و مجريه و شوراي نگهبان دارد و همه براي سربلندي نظام کار مي‌کنند.آيت الله يزدي ادامه داد: اين مردم صبورترين، مقاوم‌ترين و متدين‌ترين هستند و نبايد به بي‌مبالاتي گوشه و کنار نگاه کنيم.

۱۳۹۱/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...