نسخه چاپی

دروغ بزرگ جنگ آمریكا با داعش

بازرس كل عملیات راهكار ذاتی (OIR) در وزارت دفاع آمریكا در گزارش سالانه خود مدعی شده است كه تروریست های داعش همچنان در حال انتقال به سوریه و تثبیت جایگاه خود در كشور عراق هستند.

به گزارش نما، به نظر می رسد که باید از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تشکر کرد که حقیقت آمریکا را بدون هیچ روتوشی به نمایش می گذارد و نقاب از چهره کریه امریکا برمی دارد و حقیقت آن را عریان برای جهانیان به نمایش می گذارد، آمریکایی که نه تنها در میان همپیمانان خود نیز منزوی شده، بلکه حتی از ایجاد یک ائتلاف بین المللی در یک پرونده بین المللی عاجز است.

اخبار بین الملل- ادعای وزارت دفاع آمریکا مبنی بر این داعش در حال انتقال به سوریه و تثبیت جایگاه در عراق است تنها نشان دهنده تناقضات در حکومت آمریکا نیست بلکه به خوبی حجم وسیع دروغ پردازی های دولت ترامپ را نشان می دهد.

ذکر چند در این خصوص الزامی است:

یک: اگر بر اساس ادعای پنتاگون حضور داعش در سوریه به دلیل خروج آمریکا از این کشور است، این سوال مطرح است که در عراق که پر از نظامیان و پایگاه های آمریکایی است چرا داعش حضور دارد؟

دوم: اگر آمریکا چنان که ادعا می کند با داعش و گروه های تروریستی در عراق و سوریه در حال جنگ است پس دلیل آن که تحریم تمام کسانی که با داعش در عراق و سوریه می جنگند چیست؟ از سپاه پاسداران، گروه های حشد الشعبی، حزب الله و نیروهای مقاومت در سوریه گرفته تا دولت های ایران و سوریه.


سوم: اگر آمریکا حقیقتا در حال جنگ با داعش است پس به چه دلیل به رژیم صهیونیستی این اجازه را می دهد تا به کسانی که با داعش در عراق و سوریه می جنگند حمله کند؟

چهارم: آمریکا باید گزارش های خود را به اسنادی که شامل نوار های صوتی و تصاویر تجهیزات جنگی و حمایت های لوجستیکی که از داعش در عراق و سوریه می شود، مستند کند.

آمریکا این تصور را دارد که چون قدرت نظامی در دست دارد می تواند دیگران را طفیلی خود کند و حرف خود را هر چند که سخیف و مبتذل باشد به کرسی بنشاند اما دیگر ملت های منطقه این مطلب را به خوبی دریافتند که داعش و دیگر گروه های تروریستی ساخته و پرداخته آمریکا هستند و همین امر است که عراقی ها و سوری ها را بر آن داشته است خود دست به سلاح ببرند تا به پیکار با ساخته دست آمریکا(داعش) بروند.

۱۳۹۸/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...