نسخه چاپی

ناظم الشریعه: می خواهیم برای بازیكنان لیگ ایجاد انگیزه كنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: تاكتیك‌پذیری از شاخصه‌های اصلی ما برای انتخاب بازیكنان است.

به گزارش نما، محمد ناظم الشریعه درباره اردوی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در چند هفته اخیر مشغول پیگیری و رصد بازی‌های لیگ بودیم. با بررسی دقیق عملکرد بازیکنان در تیم‌ها و در برخی موارد بر پایه پیشنهاداتی که همکارانمان در تیم های لیگ برتری به ما داشتند، اردوی فعلی را برگزار کردیم. در واقع هدف اصلی ما از برگزاری این اردو، بالا بردن سطح کیفی بازیکنان لیگ و ایجاد انگیزه در آنها است.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: بازیکنان دعوت شده به این اردو براساس شاخصه‌های مدنظرمان انتخاب شدند که مهمترین آنها بحث تاکتیک‌پذیری است. ضمن اینکه مباحث اخلاقی نیز همواره الویت ما بوده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تصریح کرد: در واقع در این اردوی ۲، ۳ روزه مسیر تیم ملی را به بازیکنان نشان می دهیم. البته بازیکن باتجربه‌ای مانند احمد اسماعیل‌پور هم برای حضور در این اردو به تیم دعوت کردیم و در غیاب سایر بازیکنان حاضر در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، بازیکن شاخص ما در این اردو است.

وی افزود: در این اردو اهداف مشخصی داریم، اهداف فنی و تاکتیکی و پس از آن هم مباحث اخلاقی. باید این موارد را به بازیکنان انتقال بدهیم تا آنها با شرایط و افکار حرفه‌ای‌تر آشنا شوند و پس از بازگشت به تیم‌هایشان تاثیر آن را به سایر همبازی‌های خود انتقال بدهند.

ناظم الشریعه ادامه داد: روز گذشته را به طور کامل به ریکاوری بازیکنان اختصاص دادیم. امروز دو نوبت تمرینی را برای بازیکنان درنظر گرفتیم که باتوجه به اینکه در سالگرد زنده یاد بابک معصومی قرار داریم، در تلاشیم که با ایجاد زمانبندی مناسب عازم مراسم یادبود وی شویم. البته در صورتی که شرایط مقدور نباشد هم حتما نماینده تیم ملی در این مراسم حضور خواهد یافت.

وی در پایان گفت: اردوی بعدی تیم ملی فوتسال متشکل از بازیکنانی که در هفته های اخیر پیشرفت محسوس داشتند در تاریخ سی‌ام مرداد برگزار خواهد شد.


۱۳۹۸/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...