نسخه چاپی

واكنش مدیر عامل سپاهان به جذب شایان مصلح

مسعود تابش در خصوص جذب شایان مصلح برای تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: مصلح از یك ماه پیش در فهرست امیر قلعه‌نویی بود و ما هم با بررسی شرایط و مذاكراتی كه داشتیم در نهایت موفق به جذب این بازیكن شدیم.

به گزارش نما، مسعود تابش در خصوص جذب شایان مصلح برای تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: مصلح از یک ماه پیش در فهرست امیر قلعه‌نویی بود و ما هم با بررسی شرایط و مذاکراتی که داشتیم در نهایت موفق به جذب این بازیکن شدیم.

اخبار ورزشی- وی افزود: ما حتی پیش از کنار گذاشته شدن این بازیکن از فهرست پرسپولیس به دنبال جذب او بودیم و خوشحالیم که او را به تیم اضافه کردیم. مصلح بازیکن با اخلاق و با کیفیتی است و کاملا با نظر سرمربی تیم جذب شده. ما حتی نیم‌نگاهی به این بازیکن پیش از انتقال او به پرسپولیس داشتیم، اما به هر ترتیب در آن مقطع این بازیکن راهی پرسپولیس شد. امیدواریم هم باشگاه سپاهان و هم مصلح بتوانند به یکدیگر کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد جذب یک بازیکن دیگر برای این تیم تصریح کرد: متاسفانه صحبت‌های من به آن شکلی که گفتم منتشر نشده. چند وقت پیش گفتم ما یک سهمیه بازیکن آسیایی و اقیانوسیه داریم، اما نگفتم که حتما این بازیکن را جذب می‌کنیم. الان هم که با شما صحبت می‌کنم صحبتی با بازیکنان خارجی نداشتیم. البته اگر کادرفنی نیاز داشته باشد در نیم‌فصل برای جذب بازیکن خارجی با توجه به حضورمان در لیگ قهرمانان آ‌سیا اقدام می‌کنیم. حتی ممکن است ۱۰ روز دیگر بخواهیم از این سهمیه استفاده کنیم، اما چیزی که مشخص است در حال حاضر صحبتی با هیچ بازیکن خارجی نداشتیم.

تابش ادامه داد: ما در جذب بازیکن بر اساس نیاز کادرفنی عمل کردیم و از فعالیت خود در این بازار بسیار رضایت داریم. سعی کردیم استخوان‌بندی تیم را چه از نظر کادرفنی و چه از نظر بازیکنان حفظ کنیم و تیم خوبی را آماده کرده‌ایم.

وی درباره قرعه‌کشی لیگ برتر و اینکه هنوز تاریخ بازی‌ها مشخص نشده گفت: به ما هم برای تاریخ شروع باز‌ی‌ها چیزی نگفتند نه رسمی و نه غیررسمی. ما هم مثل شما از مسئولان فوتبال در این مورد می‌شنویم و امیدواریم که ورزشگاه‌ها هر چه زودتر آماده شود. چون بازی‌ها آغاز نشده ما مجبوریم هر هفته یک بازی تدارکاتی داشتم باشیم و خداراشکر تیم ما در حال حاضر آماده آغاز لیگ برتر است.


مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان با اشاره به تغییرات صورت گرفته در ورزشگاه نقش جهان خاطرنشان کرد: در ورزشگاه نقش جهان کار‌های خوبی صورت گرفته و الزامات لازم برای برگزاری بازی تقریبا رعایت شده است. ما قرارداد شماره‌گذاری صندلی‌ها، نصب گیت‌ها و دوربین‌های بیرون ورزشگاه را بسته‌ایم و تغییرات کلی برای استانداردسازی ورزشگاه انجام داده‌ایم. فکر می‌کنم این ورزشگاه برای شروع بازی‌ها مشکلی نداشته باشد.

۱۳۹۸/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...