نسخه چاپی

كارنامه گزینه جدید پرسپولیس برای خط حمله

تلاش پرسپولیس برای جذب یك مهاجم خارجی هنوز به نتیجه نرسیده و مدیران باشگاه در تلاشند كه خواسته گابریل كالدرون برای جذب زوج علیپور را عملی كنند.

به گزارش نما، تلاش پرسپولیس برای جذب یک مهاجم خارجی هنوز به نتیجه نرسیده و مدیران باشگاه در تلاشند که خواسته گابریل کالدرون برای جذب زوج علیپور را عملی کنند. ظاهرا این‌بار قرمزها به‌سراغ گزینه‌ای برزیلی رفته‌اند و گفته می‌شود جونیور براندائو ملقب به جونینیو که 24 ساله است در راه پیوستن به تیم قهرمان سه فصل اخیر لیگ ایران قرار دارد. مهاجمی که سن زیادی ندارد اما حضور در تیم‌های زیادی را تجربه کرده است؛ تقریبا دو تیم در هر فصل.

اخبار ورزشی- جونینیو فوتبال حرفه‌ای خود را در تیم یوونتوس اس‌سی در سری B برزیل آغاز کرد و نخستین بازی رسمی‌اش را در ژوئن 2015 و در جریان تساوی یک-‌یک تیمش برابر اتلتیکو‌توبارائو انجام داد. او یک هفته بعد در بازی با بلومنائو که با پیروزی 9 بر صفر یوونتوس همراه بود پایش به گلزنی باز شد و دو گل زد. نخستین هت‌تریک این مهاجم برزیلی نیز حدود یک ماه بعد و در دیدار مقابل اوپراریو دی‌مافرا بود که هر سه گل این تیم را به‌ثمر رساند. این یکی از بهترین فصول او بود و با اینکه شروع خوبی در فوتبال حرفه‌ای داشت اما در ماه سپتامبر همان سال به تیم یپیرانگا در سری D فروخته شد.

او با وجود اینکه کمتر در ترکیب تیمش قرار گرفت اما موفق شد با این تیم به سری C صعود کند. تنها سه بازی در این تیم انجام داد و در سال 2016 نیز در دو تیم بوا اسپورته و فروویاریا حضور داشت که هیچ‌گاه در ترکیب این دو تیم در لیگ به میدان نرفت. جالب اینکه سال بعد نیز حضور در دو تیم را تجربه کرد. نووو هامبورگو که هشت بازی برای این تیم انجام داد و یک گل زد و پریماورا که تنها یک‌بار پیراهن این تیم را به تن کرد.

براندائو در آوریل 2018 به تیم اتلتیکو‌گویانینزه در سری B پیوست و در 18 مسابقه برای این تیم 9 گل به‌ثمر رساند. درخشش او در این تیم باعث شد تا خیلی زود قراردادش تا سال 2020 تمدید شود، اما در آگوست همان سال به تیم لودوگورتس بلغارستان پیوست تا بازی در تیم‌های اروپایی را تجربه کند اما پس از تنها دو بازی در این تیم دیگر نتوانست نظر مساعد مربی را جلب کند و نیمکت‌نشین شد.

او درباره زمان حضورش در این باشگاه می‌گوید: «برای اولین‌بار بود که از برزیل خارج می‌شدم و خیلی زود با محیط آشنا شدم. روند خوبی داشتم تا اینکه مربی تیم عوض شد و کمتر توانستم در ترکیب قرار بگیرم؛ به‌همین‌دلیل تصمیم گرفتم به برزیل برگردم.»


این مهاجم 187 سانتیمتری در ژانویه سال‌جاری میلادی به‌صورت قرضی به تیم گویاس‌برزیل پیوست تا بازی در دسته یک این کشور را نیز تجربه کند. او در این مدت 21 بار برای تیمش به میدان رفته و دو گل نیز به‌ثمر رسانده است.

۱۳۹۸/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...