نسخه چاپی

مردم انگلیس خواستار خروج از اتحادیه اروپا به هر طریق ممكن شدند

اكثر مردم انگلیس در یك نظرسنجی اعلام كردند بوریس جانسون، نخست‌وزیر این كشور باید لندن را به هر طریقی از اتحادیه اروپا خارج كند حتی اگر ضروری باشد پارلمان را تعلیق كند.

به گزارش نما، اکثر مردم انگلیس در یکنظرسنجی اعلام کردند بوریس جانسون ، نخست‌وزیر این کشور باید لندن را به هر طریقی از اتحادیه اروپا خارج کند حتی اگر ضروری باشد پارلمان را تعلیق کند.

اخبار بین الملل- جانسون اعلام کرده که روز ۳۱ اکتبر (۹ آبان) چه توافقی با بروکسل حاصل شود و چه توافقی بدست نیاید، انگلیس را از اتحادیه اروپا خارج خواهد کرد این در حالی است که بسیاری از نمایندگان انگلیسی مخالف خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا هستند.

بر اساس نظرسنجی که روزنامه دیلی تلگراف روز دوشنبه نتایج آن را منتشر کرده، ۵۴ درصد پاسخ دهندگان با این موضوع اعلام موافقت کردند که جانسون باید برکسیت را به هر طریقی انجام دهد حتی اگر ضرورت داشته باشد پارلمان را تعلیق کند تا جلوی این موضوع را بگیرد که نمایندگان مانع از اجرای برکسیت شوند.

جانسون گفته که به دنبال حصول توافقی با اتحادیه اروپا است، اما این موضوع را رد نکرده که احتمالا پارلمان را تعلیق کند تا مانع از تلاش نمایندگان برای جلوگیری از خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا شوند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که حمایت‌ها از حزب حاکم محافظه کار افزایش یافته و به ۳۱ درصد رسیده که ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

۱۳۹۸/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...