نسخه چاپی

آقای بازیگر: در شرایط فعلی آنقدر بازیگری نمی‌كنم تا بمیرم

بازیگر سریال "ولایت عشق" گفت: كار خوب پیشنهاد شود قطعا من بازی می‌كنم، اما در شرایط فعلی آنقدر بازیگری نمی‌كنم تا بمیرم.

به گزارش نما، اکبر زنجانپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: فعلاً مشغول کاری نیستم و ترجیح می‌دهم در خانه استراحت کنم، پیشنهادات متعددی داشته‌ام اما هیچکدام از آنها را قبول نکرده‌ام زیرا نقش باید مرا به چالش وادار کند نه اینکه باری به هر جهت و برای خالی نبودن عریضه باشد.

اخبار چهره ها _ وی در همین راستا تاکید کرد: مطمئن باشید که اگر کار خوب پیشنهاد شود من دوست دارم به بازیگری ادامه دهم اما وقتی کارها ضعیف و نقش‌ها سطحی شده‌اند چطور می‌توانم در چنین آثاری بازی کنم.

بازیگر سریال "ولایت عشق" درباره مشکلات معیشت بازیگران اضافه کرد: در هر صورت هر شخص خودش راه زندگی خود را انتخاب می کند، من نمی‌توانم در مورد معیشت بازیگران دیگر نظری بدهم اما خب اگر وضع بد است باید دلیل آن را از تهیه کنندگان پرسید.

وی در همین رابطه اظهار کرد: باید از تهیه کنندگان بپرسیم که چرا پول بازیگران را به موقع نمی‌دهند، باید پرسید که تهیه کنندگان چرا پول بازیگران را می‌خورند، وقتی یک بازیگر به صورت محدود بازی می‌کند چطور می توان دستمزد همان کار اندک را هم خورد.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر مشکلات سینما را بزرگ دانست و اضافه کرد: البته این را بگویم که تهیه کنندگان خوب بسیار زیادی داریم اما وقتی دو نفر کار خطایی انجام دهند، نام آنهایی که خوب هستند هم خراب شده و کلاً صنفشان زیر سوال می رود.

اکبر زنجانپور حضورش در عرصه بازیگری را منوط به نقش خوب دانست و خاطرنشان کرد: کار خوب پیشنهاد شود قطعا من بازی می‌کنم، اما در شرایط فعلی آنقدر بازیگری نمی‌کنم تا بمیرم.

۱۳۹۸/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...