نسخه چاپی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

با توجه به مشغله‌های زندگی كه روز به روز زیاد‌تر می‌شوند، امكان اینكه بتوانید هفته‌ای سه بار از كار و زندگی بزنید و به كلاس زبان بروید خیلی سخت و برای عده‌ای غیرممكن شده است.

به گزارش نما، با توجه به مشغله‌های زندگی که روز به روز زیاد‌تر می‌شوند، امکان اینکه بتوانید هفته‌ای سه بار از کار و زندگی بزنید و به کلاس زبان بروید خیلی سخت و برای عده‌ای غیرممکن شده است. پس فرصت برای یادگیری زبان کمتر می‌شود. برخی حتی بعد از ساعت کاری، کار بعدی یعنی خانه‌داری را دارند و برخی نیز آنقدر خسته‌ می‌شوند که نمی‌توانند در خانه و به صورت خود‌آموز یک زبان جدید یاد بگیرند.

علاوه بر این برخی از افراد می‌خواهند در مدت زمان کمتری، به سطح تسلط مورد نظرشان برسند یا تصمیم دارند زبان را برای اهدافی جدی‌تر مثل مهاجرت شغلی یا تحصیلی یاد بگیرند. اما با شرکت در یک کلاس گروهی، فرصت کافی برای تمرکز پیدا نمی‌کنند، از اینکه فعالیت کنند می‌ترسند، خجالت می‌کشند و بدتر از همه مدرس نمی‌تواند تمام وقتش را به آن‌ها اختصاص دهد. پس در نهایت باید در یک کلاس شرکت کنند. اما چه کلاسی؟ کلاس زبان گروهی یا خصوصی؟

به نظر من، شرکت در کلاس‌های گروهی مختص نوجوانان و کودکان است. چون آن‌ها اعتماد به نفس بیشتری دارند و می‌توانند از جو شاد و رنگارنگ کلاس لذت ببرند. ولی به عنوان یک بزرگسال جدی که هدف‌های بزرگی در سر دارد، شاید کلاس گروهی زیاد به دردشان نخورد و در آن شرایط فقط فشار عصبی زیادی را حس کنند.

طبیعتا یک بزرگسال برای تقویت انگیزه به همکلاسی نیازی ندارد. او دیگر به مرحله‌ای رسیده که می‌خواهد به طور جدی درس بخواند و برای اینکار به محیطی ساکت و آرام نیاز دارد. پس در این موارد کلاس خصوصی به آن‌ها توصیه می‌شود.

اما تفاوت کلاس‌های خصوصی با کلاس‌های گروهی چیست و چرا هزینه‌ی این کلاس‌ها خیلی بیشتر از کلاس‌های گروهی است؟ در ادامه همین مبحث را توضیح خواهیم داد:

فواید تدریس خصوصی زبان

با حضور در کلاس‌های خصوصی و داشتن مربی خصوصی، از مزایا و فوایدی بهره‌مند می‌شوید که در کلاس‌های گروهی امکان آن وجود ندارد. یک مربی خصوصی برای شما برنامه‌ای پربازده و موثر را درنظر می‌گیرد که به کمک آن پیشرفت سریع‌تری داشته باشید. او از بهترین و مفید‌ترین ابزار و منابع برای کمک به شما استفاده می‌کند. تمرینات و تکالیفی که به شما ارائه می‌دهد دقیقا مناسب نقاط ضعف و قوت شماست تا نکات را بهتر یاد بگیرید. همچنین، چون تمام تمرکز او روی شماست، اگر در این مسیر احساس ضعف کنید و تسلیم شوید، به شما کمک می‌کند تا مسئولیت‌پذیر بمانید و هدفتان را رها نکنید. او در هر مرحله از یادگیری کنار شماست و از سطح مبتدی تا سطح فوق‌ پیشرفته همواره در یادگیری هر نکته کمکتان می‌کند. حتی اگر زمانی از او فاصله بگیرید، باز هم در مواقع ضروری به کمکتان می‌آید. کاری که استادم همیشه برای من انجام می‌دهد. با اینکه مدت‌هاست هیچ جلسه‌ی خصوصی‌ای باهم نداریم، اما هنوز هم در انتخاب رشته، خرید کتاب، تمرین و یادگیری من را راهنمایی می‌کند.

علاوه بر این، از مهم‌ترین مزیت‌های شرکت در کلاس‌های خصوصی می‌توان به تعیین سطح دقیق زبان‌آموز اشاره کرد. این تعیین سطح با دقت زیادی صورت می‌گیرد و بعد از آن حتی می‌توانید بر اساس سبک تدریس و لهجه‌ی مدرس، کسی را انتخاب کنید که برای شما بهتر است. با این وجود، رفته رفته با استاد خود ارتباط بهتری برقرار می‌کنید و اعتماد به نفس شما برای شرکت در تمرین‌ها و فعالیت‌های مختلف بالاتر می‌رود. شما طبیعتا در یک کلاس دو نفره کمتر از یک کلاس ده نفره از اشتباه کردن می‌ترسید؛ بنابراین راحت‌تر و سریع‌تر یاد می‌گیرید.

بهترین آموزشگاه زبان تهران برای تدریس خصوصی زبان

شاید با خود فکر کنید که بهترین آموزشگاه زبان تهران کدام است و دقیقا کدام موسسه بهترین و مجرب‌ترین اساتید را جهت تدریس خصوصی زبان انگلیسی به کار می‌برد. طبیعتا در این مورد، آموزشگاهی که قدمت بیشتری داشته باشد و از سابقه‌ی درخشانی در این زمینه بهره ببرد. در این راستا ما به شما آموزشگاه زبان ایرانمهر را معرفی می‌کنیم.

کلاس‌های خصوصی آموزشگاه زبان ایرانمهر

آموزشگاه زبان ایرانمهر با 16 سال سابقه‌ی درخشان و مثال‌زدنی در تدریس، سعی می‌کند تا از بهترین و مجرب‌ترین اساتید زبان‌های خارجی استفاده کند و بر اساس نیاز و تقاضای زبان‌آموز، بهترین کلاس را برپا کند. علاوه‌براین، این آموزشگاه 22 شعبه در سراسر تهران و کرج دارد که دسترسی را برای زبان‌آموز راحت‌تر می‌کند. البته در صورت درخواست، امکان اعزام مدرس خصوصی به منزل زبان‌آموز هم وجود دارد.

کلاس زبان خصوصی ایرانمهر در دوره‌های 14 جلسه‌ای، 28 جلسه‌ای و 42 جلسه‌ای تشکیل می‌شود. برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها، به طور دقیق تعیین سطح می‌شوید و سپس بر اساس نیاز خود، یکی از دوره‌ها را انتخاب می‌کنید. حتی اگر با استاد خود مشکلی داشته باشید، به راحتی می‌توانید آن را با آموزشگاه مطرح کنید و استاد خود را تغییر دهید. با وجود تمام این ویژگی‌ها،‌ این آموزشگاه را می‌توان به عنوان بهترین آموزشگاه زبان دانست.

۱۳۹۸/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...