نسخه چاپی

جنجال عمل زیبایی بینی یك نماینده سلفی

عکس خبري -جنجال عمل زيبايي بيني يک نماينده سلفي

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از قاهره پایتخت مصر حاکی از آن است که یکی از نمایندگان سلفی حزب النور بنام «أنور البکیمی» دو روز پیش برای انجام عمل زیبایی بینی، زیر تیغ جراحی رفت.

گفتنی است خبر این اقدام «أنور البکیمی» به سرعت در رسانه های مصر و صفحات شخصی شهروندان مصری در سایت های اجتماعی مانند فیس بوک و تویتر منتشر شد.

در پی انتشار گسترده این خبر و زیر فشار قرار گرفتن حزب سلفی النور، این نماینده سلفی با هدف فرافکنی و تحریف افکار عمومی مدعی شد که توسط افراد ناشناس مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت و بر اثر این حمله، بینی اش شکست و لذا به ناچار زیر تیغ جراحی رفت.

او از پزشکی که این عمل زیبایی را انجام داده بود خواسته بود که خبری در این مورد به رسانه ها ندهد به کسی چیزی در این باره نگوید اما هنگامی که پزشک اظهارات دروغی این نماینده سلفی را شنید، خشمگین شد و به میان خبرنگاران آمد و حقیقت موضوع را فاش کرد و گفت: اصلا شکستگی بینی در کار نبود. او پیش من آمد و گفت که می خواهد عمل زیبایی بینی انجام دهد.

در پی افزایش فشارها علیه حزب النور و انتشار اظهارات این پزشک در رسانه های مصری، حزب النور اعلام کرد که عضویت «أنور البکیمی» از این حزب را باطل کرده و او از این پس دیگر عضو حزب النور نیست.

در پایان قابل ذکر است، سلفی ها هرگونه عمل زیبایی را حرام می دانند زیرا آن را دستکاری در خلقت طبیعی خداوند متعال می دانند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...