نسخه چاپی

تكذیب خبرسازی جدید جریان انحرافی

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس استعلامات و بررسی‌های دقیق خبر 'دستگیری برخی مدیران شهرداری به اتهام اخلال در بازار ارز' كذب محض بوده و آنچه مشخص است این خبرسازی اهداف پیدا و پنهانی دارد كه از نظرها دور نخواهد ماند.

به گزارش "نما" به نقل از ایسنا: روابط عمومی حراست کل شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای اخبار نادرست مبنی بر "دستگیری برخی مدیران شهرداری به اتهام اخلال در بازار ارز" را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس استعلامات و بررسی‌های دقیق خبر "دستگیری برخی مدیران شهرداری به اتهام اخلال در بازار ارز" کذب محض بوده و آنچه مشخص است این خبرسازی اهداف پیدا و پنهانی دارد که از نظرها دور نخواهد ماند.

در ادامه اطلاعیه روابط عمومی حراست کل شهرداری تهران تصریح شده است: خبرسازی‌های این چنین که البته از مدت‌ها قبل و با عناوین مختلف آغاز شده، متاسفانه همچنان پس از بیانات صریح و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم سوء استفاده از احساسات مردم در جهت اختلاف افکنی ادامه دارد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: خبر یاد شده طی شب و روز گذشته از طریق شماره تلفن‌های خاص پیامک شده و امروز صبح نیز یکی از روزنامه‌های وابسته به دولت در تکمیل این حلقه عملیات روانی اقدام به انتشار و شاخ و برگ دادن به این خبر کرده است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: شهرداری تهران از عموم رسانه‌ها که با پایبندی به اصول اخلاقی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری از پرداختن به این قبیل اخبار فتنه‌انگیزانه پرهیز می‌کنند تقدیر و تشکر کرده و حق پیگیری حقوقی این خبر تا حصول نتیجه قطعی را محفوظ می‌داند.

۱۳۹۱/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...