نسخه چاپی

دستگیری كارمند مختلس یك بانك دولتی

فردی به نام «م ـ م» از كارمندان یكی از بانك‌های دولتی در شهرستان بناب كه با شگرد افتتاح حساب‌های كوتاه‌مدت برای مشتریان مبالغی را از حساب آنان اختلاس و به حساب شخصی خود واریز می‌كرد، دستگیر شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از دستگيري يک کارمند بانک به جرم اختلاس خبر داد.

به گزارش ايسنا، علي سلطاني‌وش اظهار کرد: يک کارمند بانک در اين شهرستان که اقدام به اختلاس کرده بود، شناسايي و دستگير شد.

وي گفت: فردي به نام «م ـ م» از کارمندان يکي از بانک‌هاي دولتي در شهرستان بناب که با شگرد افتتاح حساب‌هاي کوتاه‌مدت براي مشتريان مبالغي را از حساب آنان اختلاس و به حساب شخصي خود واريز مي‌کرد، دستگير شد.

فرمانده انتظامي بناب افزود: متهم از 46 مشتري اين بانک بيش از 730 ميليون ريال اختلاس کرده بود.

به گفته فرمانده انتظامي بناب، اين متهم با هوشياري و همکاري مسئولان بانک توسط پليس آگاهي شهرستان دستگير و پس از بازجويي و تشکيل پرونده مقدماتي، وي به جرم خود اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله تحويل مراجع قضايي شد.

سلطاني‌وش در ادامه به نحوه ارتکاب جرم اشاره کرد و گفت: اين متهم در تشريح نحوه ارتکاب فساد بانکي اظهار داشت وقتي مشتريان براي پرداخت انواع قبوض خدماتي از جمله تلفن، آب و برق يا پرداخت اقساط وام‌هاي مسکن روستايي به بانک مراجعه مي‌کردند، با شگرد خاصي براي آنها رسيد پرداخت صادر کرده و مبالغ را به جاي حساب خزانه بانک به حساب شخصي واريز مي‌کردم.

وي همچنين با صدور دفترچه حساب کوتاه‌مدت براي مشتريان مالباخته، وجوه پرداختي مشتريان را به نفع خود برداشت کرده و در عوض سود ماهيانه حساب آنان را از جيب خودش پرداخت مي‌کرد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...