نسخه چاپی

شمسایی:از حرف هایم پشیمان نیستم

عکس خبري -شمسايي:از حرف هايم پشيمان نيستم

با تمام وجود دوست دارم تیم ملی در رقابت های جام جهانی موفق شود. البته من نه تنها به موفقیت بلكه به رسیدن به جمع ۴ تیم برتر جام هم امیدوارم. هدف اولمان باید رسیدن به چهارم تیم برتر باشد. به اعتقادم شرایط قرعه‌ طوری است كه می‌توانیم به راحتی به جمع چهارم تیم برسیم .وحید شمسایی دیگر در تیم ملی نیست اما دلش با این تیم همراه است و برای موفقیت تیم ملی دعا می كند. مسائل گذشته را هم باید فراموش كرد و باید به فكر آینده بود.

به گزارش نما، کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان که بعد از سال ها حضور متمادی در تیم ملی فوتسال ایران این روزها رقابت های جام جهانی را جعبه جادویی تماشا می کند همچنان معتقد است که از حرف هایی که در خصوص برخی اهالی این ورزش زده پشیمان نیست و پای اظهاراتش ایستاده است.

وحید شمسایی چندی پیش در گفتگویی با انتقاد شديد از عباس ترابيان، رييس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال، از اتفاقات اين رشته و تيم ملي پرده برداشت. شمسايي كه از ليست تيم ملي براي اعزام به جام جهاني خط خورده، چندي پيش براي پيوستن به تيم دبيري تبريز به توافق رسيد، اما كميته‌ فوتسال با اين انتقال مخالفت كرد و دليلش را هم تمام شدن سهميه بازيكن ليگ برتري دبيري دانست. شمسايي هم به دليل اين كه عباس ترابيان از پيوستنش به اين تيم جلوگيري كرده بود به شدت به وی معترض شد تا به گفته حسین شمس از خط قرمز فوتسال ایران عبور کرده باشد.

حسین شمس می گوید هر بازیکن و هر فردی در فدراسیون فوتبال بر علیه این آقا که خود را به عنوان خط قرمز فوتسال معرفی کرده است، صحبت کند از تیم ملی کنار گذاشته خواهد شد. خط قرمز فوتسال همین آقاست . حسین شمس معتقد است مشکل اصلی فوتسال ایران همان فرد است که خود را خط قرمز فوتسال می داند و تا زمانی که این آقا در فوتسال است مشکلات ما نیز پابرجاست. تا جایی که رتبه تیم ملی در جهان از چهارم به هفتم تنزل پیدا می کند و در آسیا نیز از رتبه اول به چهارم می رسیم.


در همین خصوص وحید شمسایی، بهترین گلزن فوتسال جهان در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» اظهار داشت: از حرف هایی که درباره پشت پرده فوتسال ایران زدم پشیمان نیستم و همچنان روی حرف خود ایستاده ام.

وی در ادامه پاسخ به این سوال که آیا بار دیگر وحید شمسایی با پیراهن تیم ملی فوتبال به میادین بازخواهد گشت یا خیر، گفت: حضور در تیم ملی خواسته هر بازیکنی است. وحید شمسایی هم از این امر مستثنی نیست و من هیچ گاه الطافی که تیم ملی برای من داشته را فراموش نخواهم کرد. در آینده هم نمی دانم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما من همچنان به تیم ملی فکر می کنم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه به افت لیگ فوتسال ایران در فصل جاری اشاره کرد و گفت: لیگ ما تا پارسال در دنیا یکی از بهترین ها بود. اما امسال مسائل مالی باعث شده تا این لیگ تضعیف شود و بعدها ضرر این مسائل را خواهیم دید.

شمسایی علت روند نزولی فوتسال ایران را پوست اندازی این ورزش دانست و افزود: ۴ سال پیش تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی به عنوان شگفتی ظاهر می شد و امسال به عنوان یکی از قدرت های برتر این رقابت به میادین رفته است. شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم تایلند در رقابت های آسیایی هم تلنگری بود که ثمره آن در جام جهانی به ما کمک خواهد کرد.

شمسایی همچنین تصریح کرد: با تمام وجود دوست دارم تیم ملی در رقابت های جام جهانی موفق شود. البته من نه تنها به موفقیت بلکه به رسیدن به جمع ۴ تیم برتر جام هم امیدوارم. هدف اولمان باید رسیدن به چهارم تیم برتر باشد. به اعتقادم شرایط قرعه‌ طوری است که می‌توانیم به راحتی به جمع چهارم تیم برسیم .

وی با اشاره به حواشی که در چند وقت اخیر پیرامون او و عباس ترابیان و علی صانعی بوجود آمده است، بیان کرد: به هر حال مشکل همیشه وجود دارد اما مهم جام‌جهانی است. به اعتقادم مهمتر از همه این اختلافات چهار سال زحمتی است که بازیکنان کشیده‌اند و عرق ریخته‌اند. مهم اعتلای پرچم مقدس ایران در جام جهانی است و شخص و اشخاص مهم نیستند.

بهترین گلزن فوتسال جهان در بخش پایانی اظهارات خود خاطر نشان کرد: وحید شمسایی دیگر در تیم ملی نیست اما دلش با این تیم همراه است و برای موفقیت تیم ملی دعا می کند. مسائل گذشته را هم باید فراموش کرد و باید به فکر آینده بود.

۱۳۹۱/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...