نسخه چاپی

انصار الله: ریاض برای حفظ مرزهایش تقلا می‌كند

رئیس هیئت مذاكره كننده دولت نجات ملی یمن از اقدام سعودی‌ها در اعزام نود هزار مزدور ملیت‌های مختلف به جبهه های مرزی جنوب عربستان خبر داد و گفت حالا دیگر عربستان به جای دفاع از مشروعیت برای مراقبت از مرزها و آسمان خود تقلا می‌كند.


به گزارش نما، «محمد عبدالسلام» رئیس هیئت یمنی در مذاکرات صلح می‌گوید ریاض از تلاش برای تصرف یمن عقب‌نشینی کرده و اکنون نگران از دست رفتن مرزهایش است.

اخبار بین الملل- وی در توییتر نوشت: «این ائتلاف ۹۰ هزار نیرو از جمله ۳۰ هزار سودانی و هزاران مزدور ملیت‌های مختلف را از جبهه‌های داخلی یمن بیرون کشیده و به جبهه‌های مرزی با عربستان سعودی منتقل کرده است.»

عبدالسلام افزود: «ادامه جنگ کشورهای ائتلاف علیه یمن هیچ امنیتی برای آنها به ارمغان نمی‌آورد و رژیم‌های شکننده آنها را در معرض تهدیدهای بسیار جدی قرار می‌دهد. رژیم سعودی فاقد قدرت و عقل سیاسی است و به دنبال حمایت خارجی می‌گردد.»

عبدالسلام ادامه داد: «واشنگتن به بهانه حمایت از مشروعیت دولت منصور هادی شما را به تجاوز علیه یمن واداشت، اما حالا به دنبال حفاظت از مرزها و آسمان خود هستید و این بهانه کنار گذاشته شد. واشنگتن هم پشت شما را خالی کرده است.»


۱۳۹۸/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...