نسخه چاپی

انتقاد خواهر احمدی‌نژاد از گرانی مرغ

«علی‌رغم اینكه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام كرده كه در هیچ یك از مناطق تهران مرغ بصورت فله‌ای توزیع نمی‌شود اما بنده آدرس‌هایی را دارم كه هم اكنون مرغ به صورت فله‌ای توزیع می‌شود.»

عضو شورای شهر تهران با اشاره به توزیع مرغ‌های ارگانیک با قیمت بیش از دو برابر و نیم گفت: این قیمت‌ها غیرقابل توجیه است.

پروین احمدی‌نژاد در پانصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در ادامه گزارش ارائه داده شده از سوی مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در مورد مصوبه ساماندهی و ارتقای کیفیت محصولات قابل عرضه از طریق سازمان میادین اظهار داشت: بحث پایش محصولات در حوزه تره‌بار و پروتئین‌ها دارای اهمیت ویژه‌ای است.
وی با انتقاد از عرضه مرغ‌های ارگانیک با قیمت بیش از دو برابر و نیم در میادین میوه و تره‌بار خاطرنشان کرد: این قیمت‌ها غیرقابل توجیه است و باید در این بخش نظارت بیشتری صورت گیرد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه به عرضه مرغ در غرفه‌ها و میادین به صورت فله‌ای اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرده که در هیچ یک از مناطق تهران مرغ بصورت فله‌ای توزیع نمی‌شود اما بنده آدرس‌هایی را دارم که هم اکنون مرغ به صورت فله‌ای توزیع می‌شود.

معصومه آباد، دیگر عضو شورای شهر تهران در ادامه گزارش ارائه شده در خصوص مصوبه ساماندهی و ارتقای کیفیت محصولات قابل عرضه از طریق سازمان میادین اظهار داشت: شناسنامه‌دار کردن محصولات قابل تقدیر است اما نباید این شناسنامه‌دار کردن محصولات پروتئنی منجر به افزایش قیمت‌ها شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر شناسنامه‌دار شدن محصولات پروتئینی در غرفه‌ها و میادین منجر شده که خانواده‌ها گلایه‌هایی را در این زمینه داشته باشند چرا که محصولات ارگانیک و سناسنامه‌دار بیش از 20 درصد از محصولات دیگر گرانتر هستند.

آباد در خصوص ورود پروتئین‌ها و به خصوص گوشت از استرالیا به کشور گفت: در این زمینه باید نظارت درستی بر ورود محصولات صورت گیرد.

وی با طرح این پرسش که آیا مواد پروتئینی و گوشتی که از استرالیا وارد کشور می‌شود کنترل می‌شوند یا خیر گفت: در این زمینه باید دستگاه‌های مسئول پاسخ مناسبی را ارائه کنند.

۱۳۹۱/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...