نسخه چاپی

گلایه شیخ از روزنامه دولت

عکس خبري -گلايه شيخ  از روزنامه دولت

وی با گله‌مندی از روزنامه دولتی ایران گفت: از این روزنامه گله دارم كه تیتر بزرگ زد "سؤال‌كنندگان از رئیس جمهور رأی نیاوردند". فقط ای كاش در كنار آن می‌نوشتند كه یكی از بستگان آقای رئیس‌جمهور نیز در استان سمنان رأی نیاورد.

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اینکه درباره انتخابات مجلس تابع تصمیم مردم و شورای نگهبان است، گفت: من زنده‌ام و سکته نکردم و معاندین و منافقین باید سکته کنند.

به گزارش فارس، قدرت‌الله علیخانی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز طی نطق میان‌دستور در صحن علنی مجلس با تشکر از ملت ایران برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: از مردم سپاسگذارم که به وصیت امام (ره) و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی افزود: همچنین از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی تشکر می‌کنم که با شرکت در انتخابات نشان دادند، ایشان نمی‌تواند در کنار نظام نباشد و خودشان نیز این را اعلام کردند.

این نماینده مجلس ادامه داد: ایشان در کنار انقلاب، امام و رهبری بودند و هستند و ما از ایشان بسیار سپاسگذاریم و اصلاحات نیز ادامه پیدا خواهد کرد و نواقصات و اشکالات آن نیز به فضل الهی برطرف خواهد شد.

علیخانی با تشکر از مردم استان قزوین برای شرکت گسترده در انتخابات گفت: البته یک تشابه اسمی بین من و فرد دیگری وجود داشت که من این موضوع را به قانون سپردم و هرچه شورای نگهبان تصمیم بگیرد، من تبعیت می‌کنم ضمن اینکه به همه 92هزار نفری که به من رای دادند، اعلام می‌کنم از حقوقشان دفاع خواهم کرد، همانطور که نظام از حقوق شما دفاع می‌کند.

وی با گله‌مندی از روزنامه دولتی ایران گفت: از این روزنامه گله دارم که تیتر بزرگ زد "سؤال‌کنندگان از رئیس جمهور رأی نیاوردند". فقط ای کاش در کنار آن می‌نوشتند که یکی از بستگان آقای رئیس‌جمهور نیز در استان سمنان رأی نیاورد.

نماینده قزوین در مجلس ادامه داد: همچنین از مقاله آقای جوانفکر در روزنامه ایران گله دارم که نوشتند مخالفین دولت رأی نیاوردند، در حالیکه اینگونه نیست چراکه ما اصلاح‌طلبان تنها بیست نفر بودیم و بقیه کسانی که ثبت‌نام کردند، اکثرا اصولگرا بودند لذا با کمال تأسف باید پرسید پس چرا اینگونه شد؟ پس اصلاح‌طلب و اصولگرا ندارد. مردم هر تصمیمی بگیرند ما تابع تصمیم مردم هستیم.

علیخانی با رد هرگونه شایعه‌ای در خصوص عدم سلامتی‌اش گفت: در قزوین شایعه کرده‌اند که علیخانی سکته کرده است در حالیکه من سالم و زنده هستم و سکته نکرده‌ام و معاندین و منافقین باید سکته کنند.

وی با اشاره به بیمه بیکاری کارگران گفت: با توجه به نامه کتبی وزیر تعاون و رفاه همه ابهامات برطرف شده است و مصوبه دولت نیز باید اجرا شود اما با وجود تمام این نامه‌ها و مصوبات جای این سؤال است که چرا این قانون اجرا نمی‌شود و مشکلات کارگران قزوین حل نمی‌شود که این یک کارشکنی آشکار است.

۱۳۹۰/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...