نسخه چاپی

‌اختلاف حزبی یا بحث شخصی بین كرباسچی و عارف؟!

جواد امام، دبیركل حزب اصلاح طلب مجمع ایثارگران بحث‌هایی را كه این هفته‌ها موجب اختلاف در جبهه اصلاح طلبی شده و از انتقاد به عملكرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان شروع شد، بحث‌های شخصی دانست

به گزارش نما جواد امام، دبیرکل حزب اصلاح طلب مجمع ایثارگران بحث‌هایی را که این هفته‌ها موجب اختلاف در جبهه اصلاح طلبی شده و از انتقاد به عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان شروع شد، بحث‌های شخصی دانست. او گفت: «اگر بحث بر سر تقویت جبهه اصلاحات بود، مطالب باید به گونه دیگری مطرح می‌شد، البته هنوز هم حرف واحدی از حزب کارگزاران شنیده نمی‌شود و من معتقدم که بحث شخصی میان کرباسچی و عارف است و ارتباطی با شورای عالی ندارد.» جواد امام در عین حال، وارد بودن نقد به عملکرد شورای عالی را تأیید کرد و گفت: «همه اصلاح‌طلبان باید برای رفع این انتقادات اقدام کنند. انتقادات به شورای عالی به خروجی لیست این شورا بازمی‌گردد، زیرا افرادی که معرفی شدند، نتوانستند پاسخگوی مسئولیت خود و انتظارات جامعه باشند، اما نقد با تخریب تفاوت دارد.»

به نظر می‌رسد بسیاری از اصلاح طلبان نقد درون گروهی را برنمی‌تابند. چه آنکه موضوع بحث‌های اخیر چندان محصور بین کرباسچی و عارف نیست و افراد دیگر هم انتقاداتی دارند. مثلاً در آخرین نمونه اسماعیل دوستی، عضو سابق شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید که: «متأسفانه اعضای شورای عالی انتقادات را نمی‌پذیرند و به همین دلیل احتمال اینکه برخی شخصیت‌های برجسته اصلاح طلب‌ساز جدایی بزنند وجود دارد... نه تنها منتجب نیا بلکه بسیاری از اصلاح طلبان دیگر به شورای عالی نقد دارند و احتمالاً به صورت ائتلاف با شورای عالی وارد انتخابات نمی‌شوند.»

۱۳۹۸/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...