نسخه چاپی

جشن تولد جادوگر در پرسپولیس ؟

می توان منتظر بود مانوئل ژوزه كه دیگر مثل سابق سفت و خشك نیست كنار بقیه در مراسم تولد كریمی شركت كند و با او پشت كیك تولد ۳۴ سالگی اش عكس یادگاری بگیرد.

به گزارش نما، مصاحبه شب گذشته محمد رویانیان تا حدودی تکلیف را روشن کرده بود. می شد حدس زد علی کریمی می تواند واکنشی مثبت به این حرف ها که مدیر عامل هیچ قید و شرطی برای بازگشت شماره ۸ نگذاشته بود نشان دهد.

این اتفاق خیلی زود رخ داد و کریمی در مصاحبه ای اعلام کرد به محض پایان اردوی تیم ملی در تمرین پرسپولیس حاضر خواهد شد تا این داستان خسته کننده به پایان خود نزدیک شود. البته برای این پایان باید تا روز ۲۵ آبان منتظر می ماندیم اما در تمام این مدت خیال همه پرسپولیسی ها راحت می شد که ماجرا تمام شده و تیم هم با خیال راحت تمرین می کرد تا آماده بازی ذوب آهن شود.

این خبر در آستانه تولد علی کریمی می توانست بهترین خبر ممکن باشد کما اینکه مهدی مهدوی کیا هم اعلام کرد بعد از بازی تیم ملی مقابل تاجیکستان کریمی در روز تولدش کنار پرسپولیسی ها خواهد بود. این حرف های کیا که البته نصفه کاره ماند و او نخواست بیشتر از این خبر را لو بدهد اما ظاهرا علی کریمی فردا همان کاری را خواهد کرد که محمد رویانیان از او خواسته بود.

درست فردای بازی با تاجیکستان علی کریمی می تواند با اجازه از کارلوس کی روش دقایقی در محل تمرین پرسپولیس حاضر شود. آنجا یک کیک تولد ویژه و یک مراسم مختصر خودمانی انتظار او را می کشد و البته می توان منتظر بود مانوئل ژوزه که دیگر مثل سابق سفت و خشک نیست کنار بقیه در مراسم تولد کریمی شرکت کند و با او پشت کیک تولد ۳۴ سالگی اش عکس یادگاری بگیرد.

تمرین فردای پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می شود و و اواخر این جلسه تمرینی می توان منتظر جشن تولد و جشن بازگشت کریمی به تیم به صورت مشترک بود.
منبع: تابناک

۱۳۹۱/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...