نسخه چاپی

آيا مديران سيما از برخي اتفاقات خبر دارند؟

سیما مدیر تبلیغاتی كاندیداهای احتمالی می شود؟

هرچند كه سازندگان این گزارش خبری در هفته های قبل نیز به دلایل نامعلومی رپرتاژهای دیگری برای برخی دیگر مدیران رفته بودند اما پخش گزارش از این دولتمرد كه تاكنون مرزبندی مشخصی با جریان انحرافی و نیز فتنه نداشته است و به عنوان كاندیدای احتمالی مشترك جریان انحرافی و اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یاد می شود جای تامل دارد.

به گزارش نمابه نقل از افكار، در حالی که این روزها از علی اکبر صالحی به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری یاد می شود یکی از بخش های خبری صدا و سیما در اقدامی قابل تامل یک رپرتاژ خبری تبلیغاتی برای وی پخش کرد.

در این برنامه تبلیغاتی به جای پرداختن به حوزه مسئولیت وی و برخی سوالات افکار عمومی درباره دستاوردهای وزارت خانه مربوطه در حوزه بین الملل، به زبانهای مورد تسلط جناب وزیر از قبیل انگلیسی،عربی،اسپانیولی و... اشاره شد و مشخص نشد که اگر وزیر امور خارجه کشوری به زبانهای بین المللی مسلط نباشد پس چه اصول ابتدایی دیگری را باید از وی انتظار داشت؟

هرچند که سازندگان این گزارش خبری در هفته های قبل نیز به دلایل نامعلومی رپرتاژهای دیگری برای برخی دیگر مدیران رفته بودند اما پخش گزارش از این دولتمرد که تاکنون مرزبندی مشخصی با جریان انحرافی و نیز فتنه نداشته است و به عنوان کاندیدای احتمالی مشترک جریان انحرافی و اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یاد می شود جای تامل دارد.

وضعیت سوال برانگیز کشورمان در دستاوردهای بین المللی، اعدام چندین ایرانی در عربستان به دلایل واهی، کاهش 25 هزار نفری سهمیه حج، نوع مواجهه دولت با بیداری اسلامی، کشته شدن روزانه مسلمانان در میانمار و انفعال جنبش عدم تعهدی که ریاست آن با کشورمان است و چندین سوال دیگر از جمله موضوعاتی است که در پس مانور تبلیغاتی گزارشگران و جناب وزیر بر سر دکوراسیون اتاق وی به بوته فراموشی سپرده شد.

حال باید از مسئولان این بخش خبری و مدیران سیما پرسید اگر برای سوالات یاد شده پاسخ شایسته ای گرفته اند که به زبانهای جناب وزیر و چیدمان اتاق وی رسیده اند لطف کنند آن پاسخ ها را برای مخاطبین هم ارائه کنند وگرنه از گزارشگران جوان خود بپرسند که با چه دلیل و توجیهی سراغ این سوژه رفته اند؟

۱۳۹۱/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...