نسخه چاپی

هیچ‌طوفانی درخت‌استقلال ماراتكان نمی‌دهد

جانشین فرمانده كل سپاه گفت:‌امروز دشمن متفاوت‌تر از گذشته ظاهر شده و به زعم خود می‌خواهد با تحریم اقتصادی ایران را به زانو در‌آورد اما اعلام می‌كنیم ما عزت خود را به ارزانی نمی‌فروشیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار حسین سلامی ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات والفجر 4 در حسینیه ثار‌الله اردبیل اظهار داشت: شهدا نمی‌خواستند ماجرای تلخ تنها گذاشتن امامان در صدر اسلام تکرار شود چرا که آنان از 21 رمضان و عاشورا و بی‌وفایی مردم نسبت به امامان خود خاطرات تلخی داشتند و اجازه ندادند این بار نیز در کشور ما و با خالی کردن پشت ولایت فقیه این خاطره تلخ تکرار شود.


وی شهدا را مظهر عمل به قول ملت ایران اعلام کرد و یادآور شد: در طول هشت سال بزرگ‌ترین جنگ تاریخ معاصر را جوانان رشیدی از این مرز و بوم اداره کردند و این برای ما مایه خوشبختی است که امروز نام ایران با عزت و اقتدار در همه میادین برده می‌‌شود.


* استکبار جهانی در حال نزدیک شدن به غروب خویش است


جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: قدرت بزرگ آمریکا و استکبار جهانی امروز در حال نزدیک شدن به غروب خویش است و این خفت را ایران با تمام نیرو و قوای خود به استکبار تحمیل کرده است.


سلامی استمرار دشمنی‌ها از سوی استکبار جهانی را یادآور شد و گفت: در مقابل این دشمنی‌ها ما هر قدر پشت سر ولایت فقیه بایستیم توانسته‌ایم در آفرینش افتخارات برای کشور موفق و شایسته عمل کنیم و این همان چیزی است که استکبار از آن می‌ترسد.


* ما عزت خود را به ارزانی نمی‌فروشیم / گرانی‌های ناشی از تحریم‌ها ملت ایران را مقاوم‌تر می‌کند


وی ولایت فقیه را ریسمان محکمی دانست که همگی باید به آن چنگ زنند و تاکید کرد: انقلاب اسلامی امروز تمام مرزها را درنوردیده و این نهضت عظیم تنها با خون شهدا ماندگار شده است.


جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی را یک آرمان بزرگ و یک هدف متعالی خواند و افزود: امروز دشمن متفاوت‌تر از گذشته ظاهر شده و به زعم خود می‌خواهد با تحریم اقتصادی ایران را به زانو در‌آورد اما اعلام می‌کنیم ما عزت خود را به ارزانی نمی‌فروشیم و هر قدر گرانی و تورم که دسیسه استکبار است بر ایران وارد شود ملت ما به همان میزان مقاومت از خود نشان خواهند داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سلامی با اشاره به اینکه ما امروز نمود بارزی از یک ملت مقاوم را به نمایش گذاشته‌ایم، تصریح کرد: ما در عرصه‌های مختلف مبارزه اراده خو را به دشمن تحمیل کردیم و سخت‌ترین عمل تحریم اقتصادی را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.


* هیچ طوفانی نمی‌تواند درخت استقلال ما را تکان دهد


این مسئول ادامه داد: ما هیچ راهی جز مقاومت سراغ نداریم و همین مقاومت ما آرامش و آسایش را از استکبار و ایادی مستکبر آن سلب کرده است.


جانشین فرمانده کل سپاه ابراز داشت: مقاومت و استقلال ما تبدیل به درسی بزرگ شده است که ریشه‌های آن را امروز در تمام کشورهای منطقه شاهد هستیم و هیچ طوفانی نخواهد توانست درخت استقلال ما را تکانی کوچک دهد.


سلامی گرانی و تورم را بخشی از تاثیر تحریم اقتصادی دشمن علیه کشور اعلام کرد و ‌گفت: این معضلات سبب نخواهد شد تا از در صلح و آشتی با دشمن وارد شویم چرا که ما امروز یک قدرت فاخر و بزرگ در منطقه‌ایم که توانسته‌ایم به رهبری ولایت فقیه دانش‌های بزرگ و فناوری‌های نوین را به خدمت بگیریم و در این عرصه نیز دشمن را به زانو در‌آوریم.


وی عنوان کرد: ما با نفس‌های گرم و الهی رهبرمان دل فضا را شکافتیم و با هدایت‌های او به درون هسته اتم نفوذ کردیم و همین دستیابی به علوم است که ارزش مقاومت اسلامی ایران را به جهان صادر کرده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین فرمانده کل سپاه در پایان سخنان خود اذعان داشت: ما باید در صحنه بمانیم و دشمن را بیش از این خوار و خفیف سازیم چرا که اجازه نمی‌دهیم تحریم‌ها استواری و مقاومت ملت ما را خدشه‌دار کرده و بر آن ضربه‌ای وارد کند.

۱۳۹۱/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...