نسخه چاپی

واكنش محصولی به تحریف مصاحبه‌اش در یك خبرگزاری دولتی

عضو شورای مركزی جبهه پایداری از تحریف مصاحبه‌اش در یكی از خبرگزاری‌ها انتقاد كرد

به گزارش نمابه نقل از فارس، روابط عمومی جبهه پایداری نسخه‌ای از مصاحبه محصولی با پایگاه اطلاع‌رسانی این جبهه را در اختیار رسانه‌ها قرار داد که متن کامل آن در ادامه می‌آید:

صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی جبهه پایداری، پیرامون انتشار مصاحبه وی در خبرگزاری ایسنا اظهار داشت: اصولگرایی حقیقی و حفظ ملاک‌های ارزشی صرفا مبتنی بر ادعا نیست و آنچه مهم است این است ما بر مبنای شاخصه های واقعی اصولگرایی حرکت کنیم، لذا اگر ادعای اصولگرایی و ارزشی بودن داریم باید در اعمال‌مان آن را نشان دهیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: اتفاقا مبنای عرض من این بود که؛ اگر کسی ادعای ارزشی بودن دارد اما رفتار ارزشی نداشته باشد، جایی در ساختار اصولگرایی واقعی ندارد و تردیدی وجود ندارد که ما از ارزشها حمایت می کنیم نه جریان‌ها.

محصولی تصریح کرد: اگر یک نفر اصلاح طلبی پیدا بشود که رفتار ارزشی‌تری نسبت به یک مدعی اصولگرایی داشته باشد، آیا می توان به صرف ادعا (و نه عمل) از مدعی اصولگرایی حمایت کرد؟

وی بیان داشت: مطلبی که بنده گفتم به هیچ وجه ربط خاصی با نامزدهای انتخاباتی آینده نداشته و به صورت عام و کلی این مطلب را بیان کردم.

عضو هیئت موسس جبهه پایداری خاطرنشان کرد: متأسفانه خبرگزاری ایسنا مصاحبه اینجانب را به صورت گزینشی و بدون مقدمه و موخره منتشر کرد و در بعضی قسمت‌ها مطلب را کاملا وارونه منعکس کرده و حتی فعل را نیز عوض کرده است.

محصولی تاکید کرد: به عنوان مثال من در این مصاحبه گفته بودم "تمامی عواملی که می‌توانند در قطب بندی جریان‌های سیاسی برای انتخابات آینده موثر باشند، مشخص نشده است" که خبرگزاری ایسنا، فعل [نشده است] را [شده است] منعکس کرد.

۱۳۹۱/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...