نسخه چاپی

آخرین وضعیت ساخت «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» از زبان پوران درخشنده

كارگردان فیلم «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» تاكید كرد كه به دنبال سرمایه‌گذاری است كه فرهنگ و مردم در اولویتش باشد.

به گزارش نما، پوران درخشنده کارگردان سینما با اشاره به آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» گفت: برای تولید این پروژه رایزنی‌هایی برای سرمایه گذاری مناسب در حال انجام است، برای من بسیار مهم است که ۵۰ درصد سرمایه گذاری که قرار است سهیم شوم، سرمایه آن پولی باشد که برای فرهنگ اهمیت داشته باشد.

اخبار فرهنگ و هنر _ وی ادامه داد: به همین دلیل به دنبال سرمایه گذاری هستم که بداند «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» یک اثر فرهنگی است و من به دنبال ساخت یک اثر کمدی نیستم بلکه این فیلم یک موضوع مهم اجتماعی است و باید کسی برای این فیلم سرمایه گذاری کند که مانند من عاشق مردم کشورش باشد.

این کارگردان تاکید کرد: با تعدادی از سرمایه گذاران در حال مذاکره هستم و امیدوارم هرچه زودتر به نتیجه نهایی برسم تا بتوانیم این پروژه را جلوی دوربین ببرم.

وی درباره انتخاب بازیگران مورد نظر خود توضیح داد: هنوز به بازیگری برای حضور در این پروژه پیشنهادی نداده‌ام اما تعدادی از بازیگران را مدنظر دارم که بعد از قطعی شدن سرمایه گذار بتوانم با این بازیگران وارد مذاکره شوم.

کارگردان فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» بیان کرد: البته به تعدادی چهره جدید برای حضور در این فیلم فکر می کنم و این امکان وجود دارد که تعدادی از نقش های اصلی فیلم به نابازیگر سپرده شود.

وی ادامه داد: هنوز نمی دانم این پروژه چه زمانی جلوی دوربین می رود، البته این را نیز باید مورد توجه قرار دهیم که فیلمنامه «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» نزدیک به ۲ سال در انتظار پروانه ساخت بود و حالا نزدیک به ۶ ماه است که پروانه ساخت دریافت کرده ام.

کارگردان «شمعی در باد» توضیح داد: متاسفانه در این ۶ ماه دستمزدها بسیار بالا رفته است و همین مساله فیلمسازی برای یک کارگردان مستقل بسیار سخت است. ضمن اینکه ساخت چنین فیلم هایی با چنین موضوع هایی مسئولیتی است که مردم به من داده اند و نمی توانم به راحتی از کنار آن رد شوم.

وی درباره جذب حمایت های دولتی بیان کرد: به دنبال هیچگونه حمایت مالی دولتی نیستم، چرا که این قصه، قصه مردم است و نمی توانم هیچ دخل و تصرفی در آن ایجاد کنم.

درخشنده در پایان گفت: اینکه فیلمبرداری در تهران انجام شود یا خیر، بستگی به سرمایه گذاری در فیلم است، البته اگر سرمایه گذار مناسبی که مدنظرم هست، پیدا نشود، مجبور هستم که این فیلم را خود تهیه کنم و در یکی از استان ها فیلم را جلوی دوربین ببرم که بتوانم آن را ارزان تر تمام کنم.


۱۳۹۸/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...