نسخه چاپی

نظر مثبت كمیسیون اجتماعی درباره مرتضوی

عکس خبري -نظر مثبت کميسيون اجتماعي درباره مرتضوي

وی استفاده از توانمندی‌های فنی در صندوق تأمین اجتماعی را از جمله برنامه‌های ارائه شده از سوی مرتضوی اعلام و خاطرنشان كرد: ارائه برنامه‌هایی مبنی بر استفاده از بازوهای مشورتی به رغم عدم تجربه مدیریتی در صندوق تأمین اجتماعی نشانگر آن است كه وی توانایی اداره این سازمان مهم اقتصادی را داشته باشد.

نایب رئيس اول كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به برنامه‌های ارائه شده از سوی مرتضوی، كمیسیون اجتماعی مجلس با تصدی وی بر ریاست صندوق تأمين اجتماعی موافق است.

هادی مقدسی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به جلسه مشترك امروز نمایندگان مجلس و گزینه دولت برای تصدی پست صندوق تأمين اجتماعی افزود: در این جلسه سعید مرتضوی به ارائه برنامه‌های خود پرداخت كه به دلیل میزان اشرافیت و مطالعات صورت گرفته در مورد این صندوق، نظر نمایندگان مجلس در كمیسیون اجتماعی جلب شد.

وی استفاده از توانمندی‌های فنی در صندوق تأمين اجتماعی را از جمله برنامه‌های ارائه شده از سوی مرتضوی اعلام و خاطرنشان كرد: ارائه برنامه‌هایی مبنی بر استفاده از بازوهای مشورتی به رغم عدم تجربه مدیریتی در صندوق تأمين اجتماعی نشانگر آن است كه وی توانایی اداره این سازمان مهم اقتصادی را داشته باشد.

مقدسي لزوم ارتقای درآمد‌ها و ضرورت فاصله دادن این صندوق از خط قرمزی كه در آن به سر می‌برد را از دیگر موارد مهم برای تكیه زدن به ریاست صندوق تأمين اجتماعی اعلام كرد و گفت: برنامه ارائه شده از سوی گزینه دولت برای تصدی صندوق تأمين اجتماعی نشان دهنده اشراف كامل وی بر این سازمان است.

۱۳۹۰/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...