نسخه چاپی

اولین واكنش انصاری فرد بعد از مدیر عامل شدنش در پرسپولیس

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: حاضرم برای این موضوع قسم بخورم، چون آن داستان مربوط به ۱۵ تیر ماه بود و ربطی به این موضوع نداشت.



به گزارش نما، محمد حسن انصاری‌فرد در گفت‌و‌گو با بخش خبری شبکه سوم بعد از انتخابش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما از چند روز پیش مذاکراتی با آقایان سلطانی‌فر و همچنین داورزنی داشتیم و بعد از چندین جلسه این تکلیف به گردن من گذاشته شد. امروز هم در نشست هیئت‌مدیره مقرر شد به عنوان مدیرعامل این باشگاه خدمت کنم.

اخبار ورزشی- وی افزود: البته به هواداران پرسپولیس باید بگویم که پیش از اینکه مدیرعامل این باشگاه باشم باید بگویم من از ۱۱ سالگی هوادار این تیم بودم، بعد بازیکن پرسپولیس شدم و بعد مربی این تیم شدم و الان خدا توفیق داده که به این باشگاه به عنوان مدیرعامل خدمت کنم.

انصاری‌فر در خصوص اینکه آیا استعفایش در فوتسال ربطی به انتخاب امروزش داشت یا خیر گفت: حاضرم برای این موضوع قسم بخورم، چون آن داستان مربوط به ۱۵ تیر ماه بود و ربطی به این موضوع نداشت. صحبت‌های حضورم در پرسپولیس مربوط به همین چند روز اخیر است.

وی در خصوص اینکه عرب در هیئت‌مدیره ماندنی شده است گفت: بله او در هیئت‌مدیره حضور دارد و از امروز در کنار هم کار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: اولا پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و ما می‌خواهیم این آرامش برقرار باشد. عرب زحمت کشیده و تیم خوبی بسته و ما هم باید با آرامش این مسیر را ادامه بدهیم.ما شایسته حضور در آسیا هستیم و مترصد حمله به ۳ جام هستیم. ما عاشق این هواداران هستیم و امیدواریم رضایت هواداران را با کسب عنوان قهرمانی کسب کنیم.

۱۳۹۸/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...