نسخه چاپی

وام‌های ضروری بازنشستگان به ۷ میلیون تومان افزایش می‌یابد

سرپرست صندوق بازنشستگی كشوری گفت: وام‌های ضروری به بازنشستگان كشوری در سال آینده از پنج میلیون تومان به هفت میلیون تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش نما، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام‌های ضروری به بازنشستگان کشوری در سال آینده از پنج میلیون تومان به هفت میلیون تومان افزایش می‌یابد.

اخبار اقتصادی- نعمت الله ایزدی در آیین نکوداشت روز خانواده ۲۵ ذیحجه و تکریم بازنشستگان افزود: قرار است با هماهنگی‌های هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین بانک صادرات اعتبار درنظرگرفته برای پرداخت وام‌های ضروری به بازنشستگان از ۲۷۰۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یابد و رقم پرداختی وام نیز به ۷ میلیون تومان برسد.
وی تاکید کرد: بر این اساس تا سقف ۴۰۰ هزار نفر بر اساس قرعه کشی می‌توانند از این وام‌های ضروری استفاده کنند.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سال‌ها است بانک صادرات بانک اصلی و کارگزار صندوق بازنشستگی کشور در زمینه همکاری برای پرداخت تسهیلات در قالب وام‌های ضروری است و در این زمینه ما را همراهی می‌کند.
وی تاکید کرد: بر اساس توافقاتی که بانک صادرات انجام شده است سقف اعتبار از ۲ هزار میلیارد تومان به ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و تقاضا شده است که ۱۰۰ میلیارد تومان نیز به این رژیم افزوده شود تا سقف برای پرداخت وام ضروری به ۴۰۰ هزار نفر مهیا شود.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در شهر‌های بزرگ و استان‌ها در قالب خانه‌های امید مکانی مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی بازنشستگان را داریم گفت: قرار است در تهران به دلیل انبوه جمعیت بازنشستگان مکان‌هایی را تحت عنوان خانه بازنشستگان، خانه پیشکسوتان یا فرهنگ راه اندازی شود تا محل مناسبی برای استقرار بازنشستگان باشد.
وی اعلام کرد: هیات مدیره صندوق بازنشستگی با درخواست راه اندازی خانه‌های بازنشستگی موافقت کرده و امیدواریم با محل مناسبی که پیش‌بینی شده است به زودی این مرکز طراحی شود تا محل مناسبی برای بازنشستگان باشد.
در آیین گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از بازگشت بازنشستگان و پیشکسوتان نمونه و فرهیخته که صندوق بازنشستگی کشوری در بخش‌های خانواده معظم شهدا، خیران، کارآفرین، علمی و پزشکی، فرهنگ و ادب و سینما تجلیل شد.

۱۳۹۸/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...