نسخه چاپی

هراس رژیم اسرائیل از پاسخ مقاومت

رژیم اسرائیل از ترس پاسخ مقاومت به تجاوزگری اخیر خود در لبنان و سوریه و عراق تدابیر امنیتی در سفارتخانه‌های خود را تشدید كرد و از مقامات ارشد خود خواست تا از تردد غیرضروری خودداری كرده و در خانه بمانند.

به گزارش نما، یک منبع امنیتی آگاه به بخش عربی روزنامه "ایندیپندنت" گفت: کابینه اسرائیل از سفارتخانه ها، کنسولگری ها و نمایندگی های خود درباره در جهان خواسته است تا جوانب احتیاط را بیشتر رعایت کنند.

اخبار بین الملل- وی افزود: کابینه اسرائیل همچنین از سفیران و نمایندگان بلندپایه خود خواسته است تا در روزهای آینده در خانه‌های خود بمانند و زیاد تردد نکنند؛ به ویژه به کشورهای خاور دور و آمریکای جنوبی.

این منبع تصریح کرد: اسرائیل به شخصیت های بلندپایه اسرائیلی به ویژه روستای سابق دستگاههای امنیتی و افسران بلندپایه بازنشسته توصیه کرده است که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، زیرا بیم آن می رود که آسیبی به آنها وارد شود یا ترور شوند.

این منبع گفت: اسرائیل تهدیدهای حزب الله را جدی گرفته است و در انجام هرکاری برای حفاظت از امنیت خود درنگ نخواهد کرد. این هشدارها و جوانب احتیاط بعد از نشست دوشنبه کابینه امنیتی اسرائیل گرفته شد.

دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه سوم شهریور در سخنرانی خود در واکنش به حملات اخیر رژیم اسرائیل به عراق و سوریه و به ویژه حمله پهپادی این رژیم به ضاحیه بیروت تاکید کرد: زمانی که هواپیماهای اسرائیلی می‌آمدند و محلی را در لبنان بمباران می‌کردند و در فلسطین اشغالی در امان بودند، گذشته است.

وی افزود: ارتش اسرائیل به ساکنان شمال فلسطین اشغالی می‌گوید که چیزی نیست، اما من امروز به آنها و ساکنان فلسطین اشغالی می‌گویم که مطمئن نباشید و فکر نکنید که حزب الله اجازه تجاوزگری از این دست را خواهد داد.


۱۳۹۸/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...