نسخه چاپی

همكاری بازیگر «كارآگاه حقیقی» با فیلمساز نامزد اسكار

كالین فارل بازیگر سریال «كارآگاه حقیقی» با تهیه كننده فیلم نامزد اسكار «سوگلی» همكاری می‌كند.

به گزارش نما، کالین فارل در نخستین تجربه تهیه‌کنندگی خود با کمپانی جدیدش، فیلم سینمایی «ویرانی» را خواهد ساخت. فارل در ساخت این پروژه با لی مگیدی تهیه کننده فیلم «خرچنگ» مجدداً همکاری خواهد کرد.

اخبار چهره ها _ کمپانی جدید فارل در همکاری با خواهرش که مدیر برنامه‌های وی نیز است، تاسیس شده و این دو در حالی با مگیدی همکاری می کنند که او نیز شرکت جدیدش را به نام هاپ اسکاچ استرالیا تاسیس کرده است.

این فیلم که توسط درویلا مک تیرنان نوشته شده است، داستان مامور پلیس به نام کارمک ریلی را روایت می‌کند که دو بچه را در یک خانه در حال ویرانی پیدا می‌کند. در حالی که مادر آن‌ها بر اثر استفاده از مواد مخدر جان خود را از دست داده است. پس از ۲۴ سال در پی پیدا شدن یک جسد دیگر، ریلی دوباره به پرونده‌ باز می‌گردد و در آن فساد‌های پلیس‌ها را کشف می‌کند.

گفتنی است مگیدی با فیلم سینمایی «سوگلی» نامزد اسکار شده و فیلم «خرچنگ» او نیز به کارگردانی یورگوس لانتیموس جایزه بهترین فیلم را از بفتا دریافت کرده است. گمیدی در این باره گفت: بسیار هیجان زده هستم که با تروی و آندرو و همچنین با کالین دوباره همکاری می‌کنم. فیلم «ویرانی» داستانی منحصر به فرد و شخصیت‌های تاثیرگذاری دارد.

تا کنون بازیگری برای این فیلم سینمایی انتخاب نشده، اما گفته می‌شود کالین فارل نقشی را در این فیلم خواهد داشت. آخرین باری که او در فیلمی تهیه کننده و بازیگر بود، به سال ۲۰۰۹ و فیلم تریاژ باز می‌گردد.

۱۳۹۸/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...